|
ŚFiNiA ŚFiNiA - Światopoglądowe, Filozoficzne, Naukowe i Artystyczne forum - bez cenzury, regulamin promuje racjonalną i rzeczową dyskusję i ułatwia ucinanie demagogii. Forum założone przez Wuja Zbója.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:10, 19 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
rafal3006 napisał: | Anonymous napisał: | Arkadiusz Protasiuk (ur. 13 listopada 1974 w Siedlcach, zm. 10 kwietnia 2010 w Smoleńsku) – polski lotnik, pilot klasy mistrzowskiej, kapitan pilot Wojska Polskiego pośmiertnie awansowany do stopnia majora, politolog, dowódca załogi samolotu Tu-154M nr boczny 101, który uległ katastrofie w Smoleńsku.
debil napisał: | Na lot do Smoleńska w fotelu kapitańskim zasiadł więc pilot nieposiadający w pełni uprawnień kapitańskich, jak stwierdziła komisja. |
|
... a przeczytałeś kto jest tym "debilem" co napisał to co niżej?
Pan minister Macierewicz z uporem twierdzi, że załoga zamierzała odejść na drugi krąg. Panie Ministrze, już byli tak nisko, że zadziałała instalacja TAWS. „Pull up. terrain ahead”. To paraliżująca informacja, każdy pilot natychmiast ucieka do góry, jeśli zdąży.
A co robi załoga?
Kapitan wycisza sygnalizację zmieniając nastawy wysokościomierza barycznego. tym samym pozbawiając się wskazania wysokości progu pasa – czyste samobójstwo. Robi to po to. aby sygnalizacja przy dalszym zniżaniu mu nie przeszkadzała! |
Widzisz Kubusiu bo też zadziały przyzwyczajenia i taki mix wojskowego lotu i cywilnego.
Z tym TAWS jest takie proste w lotnictwie cywilnym, gdzie latasz z dobrze wyposażonego i opisanego w bazie TAWS lotniska na drugie takie samo a nie na polowe, którego system w bazie nie ma.
A warunkach np. lotów na wojskowe lotniska gdzieś Kongo, Afganistanie a nawet w Turcji czy Kazachstanie (międzylądowania) często lądujesz na lotnisku, którego w bazie nie ma. Kierując się automatycznie tym algorytmem żaden samolot by tam nie wylądował.
A Smoleńska nie ma w bazie TAWS (co potwierdziła komisja Millera również) i się go wyłącza co prawda nie tak jak to zrobił Protasiuk i na pewno nie wyłączając wysokościomierz baryczny.
Ale pilot wojskowy wielokrotnie lądujący na lotniskach, których nie ma w bazie często na komunikat TAWS "nie reaguje" ustawiając go z pozycji TAWS INHIBIT MODE. Prozaiku po prostu skasował i nie reagował.
Ale nie leciał z transportem amunicji do Afganistanu tylko WIÓZŁ PRZEZYDENTA na normalną uroczystość.
No i na pewno nie ląduje na takim lotnisku bez widoczności pasa.
Schodząc we mgle na 50 metrów. Z wyłączonym barometrycznym wysokościomierzem. Tu zgoda.
I opinie wypowiada pilot cywilny, inaczej szkolony.
On nie lata na nieprzygotowane lotniska bo nie po co tam latać.
Trochę inaczej szkoli się kierowcę autobusu a inaczej kierowcę rajdowego.
Pilot z linii lotniczych nie ma w zawód wpisanie konieczność ponoszenia ryzyka. Latania w rejon gdzie strzelają rakiety, lądowania na nieprzygotowanym (słabo wyposażonym nawigacyjnie) lotnisku itd.
Ja dowodziłem trałowcem. Moim zadaniem było miedzy innymi iść na pole minowe i je przetrałować dla innych. Może pod ostrzałem.
I co, kapitan z PLO po WSMce by mnie ocenił, ze jak miny to trzeba spierdalać.
NIE TWIERDZE, ŻE PROTASIUK NIE POPELNL WIELU BLEDOW z tym TAWS i wysokościomierzem ale ten pilot cywilny generalizuje na podstawie swoich własnych doświadczeń i szkolenia. Że zawsze, ze w cywilu to ach...
A mimo to i cywilni piloci też różnie z TAWSEM mieli problemy i się np. górą zderzyli. Więc nie każdy i nie zawsze pilot cywilny z ukłonami dla rektorze w Rzeszowie taki wspaniały.
Oglądałeś cykl katastrofa w powietrzu? też tam ładne kwiatki się zdarzały, a to nie uszczelnili kadłuba i się pospali, a to naćpani lecieli, a to nie w tę stronę skręcili i w gorę walnęli przy TERRAIN AHEAD!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35436
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:36, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: |
Widzisz Kubusiu bo też zadziały przyzwyczajenia i taki mix wojskowego lotu i cywilnego.
Z tym TAWS jest takie proste w lotnictwie cywilnym, gdzie latasz z dobrze wyposażonego i opisanego w bazie TAWS lotniska na drugie takie samo a nie na polowe, którego system w bazie nie ma.
A warunkach np. lotów na wojskowe lotniska gdzieś Kongo, Afganistanie a nawet w Turcji czy Kazachstanie (międzylądowania) często lądujesz na lotnisku, którego w bazie nie ma. Kierując się automatycznie tym algorytmem żaden samolot by tam nie wylądował.
A Smoleńska nie ma w bazie TAWS (co potwierdziła komisja Millera również) i się go wyłącza co prawda nie tak jak to zrobił Protasiuk i na pewno nie wyłączając wysokościomierz baryczny.
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Najboleśniej ugodził go kolega-kapitan samolotu JAK40. który kilkanaście minut wcześniej „spadł” na pas w odległości 700 m od progu. Dlaczego spadł? Bo pogoda była już fatalna i zniżając się poniżej dopuszczalnej wysokości 100 m ujrzał ziemię będąc już nad pasem. Nie zgłosił obowiązującej formuły, że widzi pas i prosi o zgodę na lądowanie. Zrobił to bez zgody wieży. Czym to się kończy, dam przykład: podczas identycznej pogody na Teneryfie kapitan B747 otrzymał zgodę z wieży na start i gdy się rozpędzał kapitan drugiego B747 bez zgody wieży wkołował na środek pasa. Wynik – 862 osoby spłonęły.
Pasażerowie rejsu JAK40 winni wygrać ogromne odszkodowania za narażenie ich życia. Otóż kapitan Tu154 zapytał przez radio kolegę- kapitana JAK40 o pogodę. Ten odpowiedział, cytuję: „Piz*wata, widać 200-400 m, podstawa chmur 50 m, mnie się udało, możesz próbować”. To jest haniebne. Życie Prezydenta i ponad 90 innych osób to nie rosyjska ruletka, albo się uda albo nie. Winien krzyknąć „Uciekaj jak najszybciej”.
Krótka piłka Komandorze:
Pilot tutka wiedział że w Smoleńsku jest prawie zerowa widoczność od swego kolegi z JAK40
Czy w takich warunkach miał prawo wyłączyć TAWS i próbować znaleźć lotnisko?
Owszem, gdy nie miał wyjścia np. paliwa za mało by odejść na lotnisko rezerwowe to musiałby próbować wylądować - lepiej próbować wylądować niż rozbić się z powodu braku paliwa .. ale czy taka sytuacja w Smoleńsku miała miejsce?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bóg ŁP JWPB
Gość
|
Wysłany: Czw 8:44, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
rafal3006 napisał: | Czyżby była trzecia wersja wiadomej historii? |
Nie trzecia, a pierwsza i jedyna, a zaczęła się w stoczni gdańskiej w 1980-tym roku, rozpoczynając rozpierdalanie wszystkich struktur państwa i społeczeństwa, a jedną z tych rozpierdolonych struktur opisał tu Komandor, a tak wyglądają teraz wszystkie struktury i to jest koniec państwa, i społeczeństwa, a odwrotu od tego już nie ma, ponieważ śmiertelnie chory biedak sam się nie wyleczy, wyleczyć go może tylko zdrowy lekarz wyposażony w odpowiednią infrastrukturę medyczną, a taką infrastrukturę może mieć tylko bogaty, a nie biedny, no, a ja nie widzę bogatego, który zechciałby wyleczyć biedną i śmiertelnie chorą Polskę, jak i biednych, i śmiertelnie chorych Polaków, a to dlatego, że historia pokazuje, iż Polacy zawsze pluli na tych, którzy ich ratowali i pomagali, a tych, którzy ich gnębili, okradali i wpychali ku zagładzie, kochają do szaleństwa, więc, logicznie będzie kopać Polaków w dupę, a im mocniej będą kopać, tym mocniej będą Polacy kochać kopiących, co właśnie jest powszechnie widocznym. Tak więc, mój drogi Kubusiu, nie znajdzie się idiota, który zechce uratować Polskę i Polaków, aby za tę pomoc być przez Polaków oplutym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bóg ŁP JWPB
Gość
|
Wysłany: Czw 9:01, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Ojej ojej napisał: | Tak się robi interesy. |
I dlatego są bogaci i mocarni.
Ojej ojej napisał: | Ale w Polsce debile |
Tak było i tak pozostanie, a to jest bieda i zagłada.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bóg ŁP JWPB
Gość
|
Wysłany: Czw 9:07, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
evaj23 napisał: | Anonymous napisał: | pijaczyny Rosjanie |
Doskonałe podsumowanie |
Cudowne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Komandor
Gość
|
Wysłany: Czw 9:39, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
rafal3006 napisał: | Anonymous napisał: |
Widzisz Kubusiu bo też zadziały przyzwyczajenia i taki mix wojskowego lotu i cywilnego.
Z tym TAWS jest takie proste w lotnictwie cywilnym, gdzie latasz z dobrze wyposażonego i opisanego w bazie TAWS lotniska na drugie takie samo a nie na polowe, którego system w bazie nie ma.
A warunkach np. lotów na wojskowe lotniska gdzieś Kongo, Afganistanie a nawet w Turcji czy Kazachstanie (międzylądowania) często lądujesz na lotnisku, którego w bazie nie ma. Kierując się automatycznie tym algorytmem żaden samolot by tam nie wylądował.
A Smoleńska nie ma w bazie TAWS (co potwierdziła komisja Millera również) i się go wyłącza co prawda nie tak jak to zrobił Protasiuk i na pewno nie wyłączając wysokościomierz baryczny.
|
Najboleśniej ugodził go kolega-kapitan samolotu JAK40. który kilkanaście minut wcześniej „spadł” na pas w odległości 700 m od progu. Dlaczego spadł? Bo pogoda była już fatalna i zniżając się poniżej dopuszczalnej wysokości 100 m ujrzał ziemię będąc już nad pasem. Nie zgłosił obowiązującej formuły, że widzi pas i prosi o zgodę na lądowanie. Zrobił to bez zgody wieży. Czym to się kończy, dam przykład: podczas identycznej pogody na Teneryfie kapitan B747 otrzymał zgodę z wieży na start i gdy się rozpędzał kapitan drugiego B747 bez zgody wieży wkołował na środek pasa. Wynik – 862 osoby spłonęły.
Pasażerowie rejsu JAK40 winni wygrać ogromne odszkodowania za narażenie ich życia. Otóż kapitan Tu154 zapytał przez radio kolegę- kapitana JAK40 o pogodę. Ten odpowiedział, cytuję: „Piz*wata, widać 200-400 m, podstawa chmur 50 m, mnie się udało, możesz próbować”. To jest haniebne. Życie Prezydenta i ponad 90 innych osób to nie rosyjska ruletka, albo się uda albo nie. Winien krzyknąć „Uciekaj jak najszybciej”.
Krótka piłka Komandorze:
Pilot tutka wiedział że w Smoleńsku jest prawie zerowa widoczność od swego kolegi z JAK40
Czy w takich warunkach miał prawo wyłączyć TAWS i próbować znaleźć lotnisko?
Owszem, gdy nie miał wyjścia np. paliwa za mało by odejść na lotnisko rezerwowe to musiałby próbować wylądować - lepiej próbować wylądować niż rozbić się z powodu braku paliwa .. ale czy taka sytuacja w Smoleńsku miała miejsce? |
TAK, ten załogant z Jaka powinien odpowiedzieć za podpuszczanie kolegi.
I ty mnie nie przekonuj do tego co sam powiedziałem.
Z TAWS nie wiem. Bo na lotnisku nie będącym w bazie TAWS zawsze będzie darł mordę, czy pogoda dobra czy nie, bo dla niego to nie jest lotnisko tylko zwykła łąka np. Przy pięknej pogodzie i widoczności też by się darł Terrain Ahead. Jak lądowali tam z Tuskiem też się darł. I też nie zwracali uwagę albo wyłączyli przestawiając w inny tryb. Bo podobno jest dla takich sytuacji.
Ale w tych warunkach czy się TAWS darł czy się nie darł nie powinni w ogóle lądować a nawet próbować tylko zejść poniżej tych 100 m. i WSZYSKO!!!
A już wyłączenie wysokościomierza barycznego to kuriozum. Tak skalibrowany ba ciśnienie na płycie lotniska by im pokazał ze są już na jego wysokości albo nawet poniżej. Radarowy pokazuje dokładniej ale wysokość bezpośrednio nad terenem w danej chwili. Nie wysokość na pasem lotniska. I np w takim Gibraltarze przy podejściu od morza by pokazywał wysokość np 50 m (bo tyle by wynosiła nad poziomem, taflą, morza) ale to by by była powiedzmy 25 m poniżej pasa, który jest na wysokim klifie. I kierując się wskazaniami z radarowego by się centralne w skale pierdolnelo będąc według "na ścieżce".
Co prawda Smoleńsk to nie Gibraltar czy inne podobne lotnisko ale w mniejszej skali podobne., też przed pasem jest znaczne chociaż bardziej łagodne obniżenie terenu.
Więc Kubusiu z laski swojej nie przekonuj przekonanego, przynajmniej w tej części.
Ja raczej mam pretensje, że za słabe wyszkolenie tego pilota odpowiada również RZĄD z premierem na czele. Bo to rząd decyduje o cięciach w budżecie na szkolenie w wojsku (policji, straży itp) , miedzy innymi na symulatorze. I to RZĄDOWI (PREMIEROWI PRZEZ MON) podlegają m.in Siły Powietrzne a dlaj 26 specpułk i pilot POrotasiuk.
NIE KANCELARII PREZYDENTA. Nie Sasinowi i Dudzie bo byli organizatorami w sensie organizacji samej uroczystości w Smoleńsku i zamówienia przelotu.
Analogie z organizowaniem wycieczek dla rodziny ci podałe. Nie ty odpowiadasz za stan taksówki i uprawnienia kierowcy, nie ty się interesujesz czy lotnisko w Paryżu jest dobre czy złe, czy ma np uszkodzony ILS (zdarza się, niedawno w Gdański przez kilka tygodni miało, spółka z udziałem większościowym samorządów z Trójmiasta. Dopiero jak przyszła mgła i samoloty musiały zawracać albo lecieć na zapasowe i kary musieli płacić wzięli się za naprawę i naprawili w jeden dzień.
Nie ty odpowiadasz za to czy pilot ma wymagane aktualne szkolenie na symulatorze czy nie. I jak ten cywil mówi , że jakiś pilot odmówił bohatersko lotu bo mu się skończyła aktualność dwa dni temu to ciekaw jestem czy nie zdarzają i przypadki kiedy pod presją linii (szefów) nie odmowi.
Był nawet jakiś dokument o tanich liniach, gdzie pilotów zmuszano do przekraczania limitów pracy i też lekko podchodzili do szkolenia. Pod groźbą utraty pracy, premii itp.
Oburzyli się dopiero jak im pensje obniżyli i zaczęli sypać do dziennikarzy.
A CYWILNY kapitan HEWELISZA nie wyszedł w morze chociaż nie powinien a potem nie zmienił kursu (by sztormować) bo by to oznaczało spóźnienie i dodatkowe koszty dla armatora i utratę premii dla niego?
Ja tylko chce pokazać inne uwarunkowania i wręcz systemową winę wielu osób (decydentów) w przeciągu wielu lat i nie zgadzam się retoryką, że to wina Sasina i Dudy bo jak już to niestety wpatrzeć szerzej (jak wyżej) bardziej Tuska, którego rząd ciął wydatki w poszczególnych resortach w tym na szkolenie tego biednego pilota. Ale zadania stawiane 36 pułkowi i tym biednym pilotom pozostawił bez zmian.
To jak Ty być pracował u mnie. Jako elektryk monter bo mniej więcej Twój poziom kompetencji i zmieszało pracy jednocześnie nie dając ci kasy na odnowienie uprawnień energetycznych a nawet nie puszczał jakbyś za swoje sobie chciał zrobić - bo nie ma czasu, roboty tyle a ty na jakieś egzaminy chcesz.
I jak by się winda spaliła bo by byłby błąd w instalacji to Kto odpowiada. No głównie Ty boś bez uprawnień ją założył. Ale chyba też i ja skoro nie zadbałem o to być je miał. NIE?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bóg ŁP JWPB
Gość
|
Wysłany: Czw 12:39, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
W poniższym linku oszuści perfidnie oszukujący zidiociałych protestując przeciwko likwidacji kopalń Krupiński i Makoszowy, które są już zlikwidowane i to zlikwidowane w sposób już uniemożliwiający ich ponowne uruchomienie. Przecież to nie są idioci i wiedzą, że te kopanie są już nie do otworzenia, a więc, robią operetkowe przedstawienie obficie posypane brokatem, bo gdyby naprawdę chcieli ratować te kopalnie, to protestowaliby przed ich zniszczeniem, a skoro to robią teraz, a nie wtedy, to znaczy, że czynnie uczestniczą w rozpierdalaniu polskiej gospodarki na życzenie swoich panów z Wall Street, a zidiociałych polaczków przyklaskujących ich przedstawieniom operetkowym posypanych cudownym brokatem maja głęboko w dupie.
Konfederacja: Żądamy natychmiastowego wstrzymania likwidacji kopalń Makoszowy, Krupiński
h*ttps://www*youtube*com/watch?v=MAhdmWscs5s
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bóg ŁP JWPB
Gość
|
Wysłany: Czw 13:32, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Komandor napisał: | mnie nie przekonuj do tego co sam powiedziałem |
A gdybym chciał ciebie, Komandorze, przekonać do tego, czego nie dopowiedziałeś, czyli do przyczyn, które powodują to, że dzieje się to, co powiedziałeś, to dałbyś się przekonać, czy uznałbyś, że przyczyn tych jest tak wieloraka różnorodność, iż nie do ogarnięcia przez rozum ludzki?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bóg ŁP JWPB
Gość
|
Wysłany: Czw 13:42, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Tak się to zaczynałanowoczesność (rok 1981)
h*ttps://www*youtube*com/watch?v=olkNnmhMj7Y&list=TLPQMTkxMDIwMjILzY6SPsra4g&index=23
I doszła nowoczesność do tego (rok 2022)
h*ttps://youtu*be/Vbfqye41LRs
A tak było strasznie kiedyś w zacofanej Polsce.
h*ttps://www*youtube*com/watch?v=tdQ_z6LgzMQ&list=TLPQMTkxMDIwMjILzY6SPsra4g&index=31
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 13:45, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
rafal3006 napisał: | Anonymous napisał: |
Widzisz Kubusiu bo też zadziały przyzwyczajenia i taki mix wojskowego lotu i cywilnego.
Z tym TAWS jest takie proste w lotnictwie cywilnym, gdzie latasz z dobrze wyposażonego i opisanego w bazie TAWS lotniska na drugie takie samo a nie na polowe, którego system w bazie nie ma.
A warunkach np. lotów na wojskowe lotniska gdzieś Kongo, Afganistanie a nawet w Turcji czy Kazachstanie (międzylądowania) często lądujesz na lotnisku, którego w bazie nie ma. Kierując się automatycznie tym algorytmem żaden samolot by tam nie wylądował.
A Smoleńska nie ma w bazie TAWS (co potwierdziła komisja Millera również) i się go wyłącza co prawda nie tak jak to zrobił Protasiuk i na pewno nie wyłączając wysokościomierz baryczny.
|
Najboleśniej ugodził go kolega-kapitan samolotu JAK40. który kilkanaście minut wcześniej „spadł” na pas w odległości 700 m od progu. Dlaczego spadł? Bo pogoda była już fatalna i zniżając się poniżej dopuszczalnej wysokości 100 m ujrzał ziemię będąc już nad pasem. Nie zgłosił obowiązującej formuły, że widzi pas i prosi o zgodę na lądowanie. Zrobił to bez zgody wieży. Czym to się kończy, dam przykład: podczas identycznej pogody na Teneryfie kapitan B747 otrzymał zgodę z wieży na start i gdy się rozpędzał kapitan drugiego B747 bez zgody wieży wkołował na środek pasa. Wynik – 862 osoby spłonęły.
Pasażerowie rejsu JAK40 winni wygrać ogromne odszkodowania za narażenie ich życia. Otóż kapitan Tu154 zapytał przez radio kolegę- kapitana JAK40 o pogodę. Ten odpowiedział, cytuję: „Piz*wata, widać 200-400 m, podstawa chmur 50 m, mnie się udało, możesz próbować”. To jest haniebne. Życie Prezydenta i ponad 90 innych osób to nie rosyjska ruletka, albo się uda albo nie. Winien krzyknąć „Uciekaj jak najszybciej”.
Krótka piłka Komandorze:
Pilot tutka wiedział że w Smoleńsku jest prawie zerowa widoczność od swego kolegi z JAK40
Czy w takich warunkach miał prawo wyłączyć TAWS i próbować znaleźć lotnisko?
Owszem, gdy nie miał wyjścia np. paliwa za mało by odejść na lotnisko rezerwowe to musiałby próbować wylądować - lepiej próbować wylądować niż rozbić się z powodu braku paliwa .. ale czy taka sytuacja w Smoleńsku miała miejsce? |
ty Kubusiu jednak jesteś idiotą, bo:
1. pilot próbował podejść do lądowania, ze świadomością konieczności odejścia... to wynika z rozmów w kokpicie, gdzie informują.... , że spróbują, ale najprawdopodobniej to się nie uda
2. kwestia TAWS, to też kwestia, co najwyżej błędnej interpretacji jego komunikatów... jeśli je ignorowali i nie byli samobójcami
...
twoje rozważania, to rozważania totalnego idioty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bóg ŁP JWPB
Gość
|
Wysłany: Czw 13:49, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
PS. Do Komandora. Do takich strasznych rzeczy dochodzi w barbarzyńskich krajach, ośmielają się barbarzyńcy czcić barbarzyństwo.
h*ttps://www*youtube*com/watch?v=pjZZusU0nkk&list=TLPQMjAxMDIwMjIbLpFuTy-K4Q&index=6
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bóg ŁP JWPB
Gość
|
Wysłany: Czw 13:57, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Lucek napisał: | twoje rozważania, to rozważania totalnego idioty |
I jeszcze jeno Komandorze, oczywistym jest, że Lucek jest zidiociałym, ale jakie są przyczyny zidiocenia Lucka, a wraz z nim ponad 90-ciuprocent reszty zidiociałych polaczków?
PS. Ja bym obstawał przy 99%.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35436
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:46, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Bóg ŁP JWPB napisał: | Lucek napisał: | twoje rozważania, to rozważania totalnego idioty |
I jeszcze jeno Komandorze, oczywistym jest, że Lucek jest zidiociałym, ale jakie są przyczyny zidiocenia Lucka, a wraz z nim ponad 90-ciuprocent reszty zidiociałych polaczków?
PS. Ja bym obstawał przy 99%. |
Problem w tym, że 99% ludzkości będzie obstawiało że JWP Barycki jest idiotą, bo wierzy w utopijne idee Marksa.
"Idiota" to rzecz względna.
Każdy dzisiejszy Niemic powie, że Hitler był idiotą bo doprowadził Niemcy do ruiny pod każdym względem ... ale dlaczego ten idiota wygrywał demokratyczne wybory w cuglach?
[link widoczny dla zalogowanych]
Fałszować wyniki wyborów? A po co?
92%, 95%, 95%, 95%, 88% – takie rezultaty (przy frekwencji oscylującej wokół 95 procent) uzyskiwał Adolf Hitler i NSDAP w wyborach oraz plebiscytach organizowanych w 1933 i 1934 roku. Chociaż odbywały się one w atmosferze zastraszania przeciwników politycznych, to doskonały biograf Hitlera Ian Kershaw przyznaje, że naziści niespecjalnie musieli manipulować ich wynikami. Führer naprawdę cieszył się poparciem lwiej części niemieckiego społeczeństwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35436
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:28, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Firmy farmaceutyczne jednak eksperymentują:
[link widoczny dla zalogowanych]
Władze Indonezji wprowadziły tymczasowy zakaż sprzedaży i używania wszystkich syropów i płynnych leków. Składnik jednego z syropów może odpowiadać za ciężkie uszkodzenie nerek, co przyczyniło się do śmierci 99 osób. Kilka tygodni wcześniej zgony 70 dzieci powiązano z jednym z dostępnych na rynku syropów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35436
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:39, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Tu masz Komandorze przykład jak szkoli się pilotów w LOT:
[link widoczny dla zalogowanych]
Eksperci: Kapitan Wrona nie musiał awaryjnie lądować
Sobota, 22 września 2012 (12:35)
Raport rządowej komisji badającej kulisy awaryjnego lądowania boeinga LOT na warszawskim Okęciu może wywołać burzę – ustalił tygodnik „Wprost”. W dokumencie znajduje się sugestia, że kapitan Tadeusz Wrona mógł normalnie lądować, a pilotowany przez niego samolot był sprawny.
Boeing 767-300 polskich linii LOT wystartował z podnowojorskiego lotniska Newark po północy 1 listopada 2011 r. Zaledwie po dwóch minutach pękł przewód w systemie hydraulicznym i przestał działać system wysuwania podwozia. Maszyna ma jednak drugi, awaryjny system, oparty na oddzielnym silniku elektrycznym. W razie awarii systemu hydraulicznego właściwie użyty system awaryjny powoduje wysunięcie podwozia i umożliwia normalne lądowanie - mówi rozmówca "Wprostu", który współpracował z komisją przy badaniu wypadku kapitana Wrony.
Badania rządowej komisji wykazały, że system awaryjny był sprawny. Załoga nie skorzystała z niego, bo jeden z kluczowych bezpieczników był wyłączony. Nagrania z czarnych skrzynek zarejestrowały rozmowę załogi z wieżą na ten temat. Co ciekawe, piloci twierdzili, że bezpiecznik jest włączony. Jednak zaraz po awaryjnym lądowaniu przedstawiciele Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych weszli do kabiny boeinga i zobaczyli, że był on wybity. W takiej sytuacji awaryjny system wysuwania podwozia po prostu nie mógł zadziałać. Z miejsca zwróciło to naszą uwagę, bo gdy bezpiecznik jest wyłączony, widać wokół niego wyraźną białą obwódkę - mówi w rozmowie z "Wprost" Maciej Lasek, przewodniczący PKBWL.
Po wejściu do samolotu eksperci włączyli bezpiecznik i podwozie zostało wysunięte bez najmniejszego problemu. Już wtedy okazało się, że awaryjne lądowanie było niepotrzebne - twierdzą dziennikarze "Wprost".
Jak widać, ten Wrona, okrzyknięty przez media bohaterem tuż po lądowaniu na Okęciu był po prostu nędznie wyszkolonym pilotem .. bo jak można nie wiedzieć który bezpiecznik odpowiada za awaryjne wysunięcie podwozia i tego nie sprawdzić?
To powinno być w książce awaryjnej Boeinga, której chyba nie mieli?
Czasu miał z kilka godzin by to sprawdzić, albo przynajmniej dopytać jakiegoś eksperta na ziemi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bóg ŁP JWPB
Gość
|
Wysłany: Czw 15:46, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
rafal3006 napisał: | 99% ludzkości będzie obstawiało że JWP Barycki jest idiotą, bo wierzy w utopijne idee Marksa |
Nie ludzkości, Kubusiu, a tylko 99% złotego miliarda wolnego świata humanizmu pełnego, no i oczywiście, wolności pełnego. No, a reszta barbarzyńskiej ludzkości nie uważa mnie za idiotę, a wręcz odwrotnie, darzy mnie ogromnym szacunkiem, a i wielkim podziwem intelektualnym.
rafal3006 napisał: | Firmy farmaceutyczne jednak eksperymentują |
Ale już tylko na wybitnie wybitnym złotym miliardzie, bo barbarzyńcy w barbarzyński sposób odmawiają wybitnym firmom eksperymentowania na sobie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Komandor
Gość
|
Wysłany: Czw 16:34, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
rafal3006 napisał: | Tu masz Komandorze przykład jak szkoli się pilotów w LOT:
Eksperci: Kapitan Wrona nie musiał awaryjnie lądować
Sobota, 22 września 2012 (12:35)
Raport rządowej komisji badającej kulisy awaryjnego lądowania boeinga LOT na warszawskim Okęciu może wywołać burzę – ustalił tygodnik „Wprost”. W dokumencie znajduje się sugestia, że kapitan Tadeusz Wrona mógł normalnie lądować, a pilotowany przez niego samolot był sprawny.
Boeing 767-300 polskich linii LOT wystartował z podnowojorskiego lotniska Newark po północy 1 listopada 2011 r. Zaledwie po dwóch minutach pękł przewód w systemie hydraulicznym i przestał działać system wysuwania podwozia. Maszyna ma jednak drugi, awaryjny system, oparty na oddzielnym silniku elektrycznym. W razie awarii systemu hydraulicznego właściwie użyty system awaryjny powoduje wysunięcie podwozia i umożliwia normalne lądowanie - mówi rozmówca "Wprostu", który współpracował z komisją przy badaniu wypadku kapitana Wrony.
Badania rządowej komisji wykazały, że system awaryjny był sprawny. Załoga nie skorzystała z niego, bo jeden z kluczowych bezpieczników był wyłączony. Nagrania z czarnych skrzynek zarejestrowały rozmowę załogi z wieżą na ten temat. Co ciekawe, piloci twierdzili, że bezpiecznik jest włączony. Jednak zaraz po awaryjnym lądowaniu przedstawiciele Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych weszli do kabiny boeinga i zobaczyli, że był on wybity. W takiej sytuacji awaryjny system wysuwania podwozia po prostu nie mógł zadziałać. Z miejsca zwróciło to naszą uwagę, bo gdy bezpiecznik jest wyłączony, widać wokół niego wyraźną białą obwódkę - mówi w rozmowie z "Wprost" Maciej Lasek, przewodniczący PKBWL.
Po wejściu do samolotu eksperci włączyli bezpiecznik i podwozie zostało wysunięte bez najmniejszego problemu. Już wtedy okazało się, że awaryjne lądowanie było niepotrzebne - twierdzą dziennikarze "Wprost".
Jak widać, ten Wrona, okrzyknięty przez media bohaterem tuż po lądowaniu na Okęciu był po prostu nędznie wyszkolonym pilotem .. bo jak można nie wiedzieć który bezpiecznik odpowiada za awaryjne wysunięcie podwozia i tego nie sprawdzić?
To powinno być w książce awaryjnej Boeinga, której chyba nie mieli?
Czasu miał z kilka godzin by to sprawdzić, albo przynajmniej dopytać jakiegoś eksperta na ziemi. |
No i pięknie zaprzeczyłeś sam sobie. Bo w poprzednich linkach i cytatach lansowałeś tezę ze w cywilnym lotnictwie nie takie rzeczy są niemożliwe z ukłonami dla rektora politechniki w Rzeszowie. Cytując miedzy innymi tego pilota G.
A co w sprawie kto jest winny jak się winda spaliła bo cię zmuszałem do pracy nie dając nie tylko pieniędzy ale nawet szans na odnowienie uprawnień elektrycznych SEP G1 1kV? Czy tylko ty czy może też i ja?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35436
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:12, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Wrona na pewno był bardzo dobrym pilotem czego dowodem jest jego lądowanie bez podwozia - bardzo dobrym gdy wszystko idzie normalnie, nie ma sytuacji awaryjnych.
Z tym podwoziem to sie po prostu skompromitował - nie umiał przeczytać odpowiedniej procedurki awaryjnej.
W "Katastrofach w przestworzach" był taki przypadek że w Boingu 747 nagle zgasły wszystkie silniki bo samolot wszedł w churę dymu wulkanicznego o czym w tamtych czasach nie widzieli.
Jak z tego wyszli?
Jeden z pilotów czytał awaryjne uruchomienie silników a drugi wykonywał jego rozkazy, powtarzali tak do skutku chyba z kilkanaście razy w końcu im sie udało bo samolot zszedł poniżej chmury popiołów.
Wrona został zaskoczony awarią która w praktyce się nie zdarza, czego nie można powiedzieć o pilocie tutka w Smoleńsku - mgły zawsze były sa i będą, to nie jest sytuacja nadzwyczajna, dlatego dla pilota tutka nie ma żadnego usprawiedliwienia!
Przeczytaj jeszcze raz, do skutku:
Pasażerowie rejsu JAK40 winni wygrać ogromne odszkodowania za narażenie ich życia. Otóż kapitan Tu154 zapytał przez radio kolegę- kapitana JAK40 o pogodę. Ten odpowiedział, cytuję: „Piz*wata, widać 200-400 m, podstawa chmur 50 m, mnie się udało, możesz próbować”. To jest haniebne. Życie Prezydenta i ponad 90 innych osób to nie rosyjska ruletka, albo się uda albo nie. Winien krzyknąć „Uciekaj jak najszybciej”.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bóg ŁP JWPB
Gość
|
Wysłany: Czw 17:14, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Kubusiu i Komandorze, jestem bardzo serdeczny i serdecznie przedstawiam wam serdecznego, abyście się radowali serdecznością tego serdecznego. Wiwat serdecznoć!
h*ttps://www*youtube*com/watch?v=TDwiUQAPn_c
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Komandor
Gość
|
Wysłany: Czw 18:26, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
I ty myślisz, że ja ten link będę ręcznie wklepywał? Albo kwiazdji zamieniał?
Link widoczny dla zalogowanych da się będąc niezalogowanym zobaczyć. Wystarczy opcje odpowiedz kliknąć i jest.
bez gwiazdek można skopiować.
Jak to na solipsystycznej śfini bywa. czego nie widzę tego nie ma.
Np jednym cięciem zlikwidowali pedo-filie na świecie.
A Was Barycki nie widzę więc was też nie ma.
Ale ja też serdecznie serdeczne serdeczności jako serdeczny Ci śle. Dialektyczne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:00, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Jak to na solipsystycznej śfini bywa. czego nie widzę tego nie ma. |
Komandor, to spróbuj niezalogowany wysłać wiadomość z linkiem, a przekonasz się, że problemu którego nie widzisz, dopóki nie zobaczysz, dla ciebie nie ma
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Komandor
Gość
|
Wysłany: Czw 20:38, 20 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Cytat: | Jak to na solipsystycznej śfini bywa. czego nie widzę tego nie ma. |
Komandor, to spróbuj niezalogowany wysłać wiadomość z linkiem, a przekonasz się, że problemu którego nie widzisz, dopóki nie zobaczysz, dla ciebie nie ma |
Ja po długiej obecności na śfini wśród wybitnych naukowców od filozofii, solipsyzmu kwantowego doktorów fizyki, dialektycznej wizji świata dzięki której można wyjaśnić WSZYSTO od reakcji jądrowych, procesów zachodzących w gwiazdach w ciągu całego ich "życia" po całą historię ożywioną i nieożywioną a na szczepionkach kończąc, podobnie uniwersalnej prawdy objawionej AK teorii anarchistycznych i wspanialej filozofii punk'a i wielko filozofa De Sade, płaskoziemców, osiągnąłem taki stan, że mogło być jak piszesz.
A poważniej, nie zauważyłem ze gospodarz tego bajzla jest niezalogowany, a że widziałem podobne gwiazdkowanie u zalogowanych np u Evaj to myślałem, że upowszechniają gawiedzi tak specjalnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
evaj23
Bloger na Kretowisku
Dołączył: 28 Gru 2017
Posty: 3139
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 8:56, 21 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Bóg ŁP JWPB napisał: | evaj23 napisał: | Anonymous napisał: | pijaczyny Rosjanie |
Doskonałe podsumowanie |
Cudowne. |
Panie Adamie! Tekst napisany sarkastycznie.
Czy to nie w Polsce podawano, że na wieży siedzieli zapijaczeni kontrolerzy? Takie stereotypy są propagowane od kiedy pamiętam Ruski=pijus.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
evaj23
Bloger na Kretowisku
Dołączył: 28 Gru 2017
Posty: 3139
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 9:00, 21 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Komandor napisał: | Anonymous napisał: | Cytat: | Jak to na solipsystycznej śfini bywa. czego nie widzę tego nie ma. |
Komandor, to spróbuj niezalogowany wysłać wiadomość z linkiem, a przekonasz się, że problemu którego nie widzisz, dopóki nie zobaczysz, dla ciebie nie ma |
Ja po długiej obecności na śfini wśród wybitnych naukowców od filozofii, solipsyzmu kwantowego doktorów fizyki, dialektycznej wizji świata dzięki której można wyjaśnić WSZYSTO od reakcji jądrowych, procesów zachodzących w gwiazdach w ciągu całego ich "życia" po całą historię ożywioną i nieożywioną a na szczepionkach kończąc, podobnie uniwersalnej prawdy objawionej AK teorii anarchistycznych i wspanialej filozofii punk'a i wielko filozofa De Sade, płaskoziemców, osiągnąłem taki stan, że mogło być jak piszesz.
A poważniej, nie zauważyłem ze gospodarz tego bajzla jest niezalogowany, a że widziałem podobne gwiazdkowanie u zalogowanych np u Evaj to myślałem, że upowszechniają gawiedzi tak specjalnie. |
Człowiek całe życie się uczy i głupi umiera. Nie zwróciłam uwagi, że po "cytuj" podświetla się link i nie trzeba się logować żeby go widzieć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bóg ŁP JWPB
Gość
|
Wysłany: Pią 9:36, 21 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Widzieć po kliknięciu „cytuj” niezalogowany może, ale jak linka wklei, to post jest blokowany i pojawia się taki komunikat: „Aby zabezpieczyć to forum przed spamującymi robotami pozwalamy na publikację adresów stron www tylko zarejestrowanym użytkownikom
Dziękujemy za zrozumienie i wspólną walkę z internetowymi śmieciarzami.”
Tak więc, jak jako internetowy śmieciarz nie mogę publikować linków.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|