|
ŚFiNiA ŚFiNiA - Światopoglądowe, Filozoficzne, Naukowe i Artystyczne forum - bez cenzury, regulamin promuje racjonalną i rzeczową dyskusję i ułatwia ucinanie demagogii. Forum założone przez Wuja Zbója.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35367
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:37, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
idiota napisał: |
"A.
Mam piłkę i trampki
Pytanie FUNDAMENTALNE:
Czy twoja logika matematyczna potrafi odpowiedzieć na pytanie kiedy nadawca mówi prawdę a kiedy kłamie? "
Oczywiście.
"Pokaż nam wszystkim jak ona to robi!"
Proszę uprzejmie.
1. Sprawdzamy funktor główny wyrażenia.
2. Jest nim 'i', czyli zdanie to nazywamy koniunkcją.
3. Wg definicji koniunkcja jest prawdziwa tylko w wypadku prawdziwości jej obu członów.
4. Zatem nasze zdanie jest prawdziwe gdy prawdziwe jest pierwsze i prawdziwe jest drugie zdanie.
Koniec. |
Przypominam że mówimy o zdaniu które wypowiedział nieznany nadawca:
A.
Mam piłkę i trampki
Pytania:
1.
Na jakiej podstawie matematycznej twierdzisz to wytłuszczone?
Podręcznikową definicje poproszę - podaj link do tej definicji
2.
Czy twoja logika matematyczna rozstrzyga wyłącznie o prawdziwości zdań?
Innymi słowy:
Co to za logika która rozstrzyga kiedy zdanie będzie prawdziwe i nie rozstrzyga kiedy zdanie będzie fałszywe?
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Nie 0:41, 24 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
idiota
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 3604
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: stolnica
|
Wysłany: Nie 0:59, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
"Na jakiej podstawie matematycznej "
Co to jest "podstawa matematyczna" i dlaczego zwykła definicja spójnika 'i' tu ma nie wystarczyć?
"Co to za logika która rozstrzyga kiedy zdanie będzie prawdziwe i nie rozstrzyga kiedy zdanie będzie fałszywe?"
Nie, ale rozmawiamy teraz o pewnej konkretnej sprawie.
Pytałeś mnie kiedy wg mnie to zdanie będzie prawdziwe.
Odpowiedziałem ci w 4 zdaniach.
To co ty napisałeś na to samo pytanie zajęło kilkadziesiąt linijek.Nie wiadomo po co.
Teraz starasz się zmienić zagadnienie.
Nie rób tak.
To głupie i nieuczciwe.
Jak rozumiem, uważasz zdanie "koniunkcja jest prawdziwa tylko w wypadku prawdziwości jej obu członów" jest fałszywe?
I jeszcze jedno:
Czy teraz możesz pokazać mi jakieś zdanie ze spójnikiem 'i' w środku "należące do operatora innego niż AND"?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35367
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 5:00, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
idiota napisał: | "Na jakiej podstawie matematycznej "
Co to jest "podstawa matematyczna" i dlaczego zwykła definicja spójnika 'i' tu ma nie wystarczyć?
"Co to za logika która rozstrzyga kiedy zdanie będzie prawdziwe i nie rozstrzyga kiedy zdanie będzie fałszywe?"
Nie, ale rozmawiamy teraz o pewnej konkretnej sprawie.
Pytałeś mnie kiedy wg mnie to zdanie będzie prawdziwe.
Odpowiedziałem ci w 4 zdaniach.
To co ty napisałeś na to samo pytanie zajęło kilkadziesiąt linijek. Nie wiadomo po co.
Teraz starasz się zmienić zagadnienie.
Nie rób tak.
To głupie i nieuczciwe.
|
Nadawca powiedział:
A.
Mam piłkę i trampki
Na moje pytanie kiedy nadawca mówi prawdę odpowiedziałeś w czterech zdaniach:
idiota napisał: |
"A.
Mam piłkę i trampki
Pytanie FUNDAMENTALNE:
Czy twoja logika matematyczna potrafi odpowiedzieć na pytanie kiedy nadawca mówi prawdę a kiedy kłamie? "
Oczywiście.
"Pokaż nam wszystkim jak ona to robi!"
Proszę uprzejmie.
1. Sprawdzamy funktor główny wyrażenia.
2. Jest nim 'i', czyli zdanie to nazywamy koniunkcją.
3. Wg definicji koniunkcja jest prawdziwa tylko w wypadku prawdziwości jej obu członów.
4. Zatem nasze zdanie jest prawdziwe gdy prawdziwe jest pierwsze i prawdziwe jest drugie zdanie.
Koniec. |
Ja się teraz pytam kiedy nadawca kłamie?
Jeśli uważasz że nadawca nie ma prawa kłamać to wyjaśnij nam wszystkim dlaczego nie ma prawa kłamać?
Pozwolisz że zacznę twoim szablonem by ci wyjaśnić o co mi chodzi.
1. Sprawdzamy funktor główny wyrażenia.
2. Jest nim 'i', czyli zdanie to nazywamy koniunkcją.
3. Wg definicji koniunkcja jest fałszywa (nadawca kłamie) wtedy i tylko wtedy gdy ..............
4. Zatem nasze zdanie jest fałszywe (nadawca kłamie) wtedy i tylko wtedy gdy ………..
Poproszę o uzupełnienie brakujących fragmentów w twoich punktach 3 i 4.
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Nie 5:15, 24 Gru 2017, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucek
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 8769
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 11:29, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
rafał napisał: | Ja się teraz pytam kiedy nadawca kłamie? |
a ja, a jako uważny słuchacz akademi 100 milowego lasu myślę, że:
P - piłka, T - trampki
nadawca kłamie gdy:
(~P * ~T xor ~P*T xor P*~T)
lub
(~P lub ~T)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
idiota
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 3604
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: stolnica
|
Wysłany: Nie 12:21, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
"Ja się teraz pytam kiedy nadawca kłamie?"
No to proszę uprzejmie.
Jednym zdaniem.
- W pozostałych wypadkach.
[wersja alternatywna: Wg definicji koniunkcja jest fałszywa w wypadku fałszywości któregoś z jej członów.]
Cała procedura odpowiedzi na twoje pytania to pięć zdań w języku polskim, nawet bez wykorzystywania języka logiki, czy, broń Boże, znaczków.
A u ciebie całe stosy niepotrzebnej makulatury.
Ostatnio zmieniony przez idiota dnia Nie 12:23, 24 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35367
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:59, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
....
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Nie 13:12, 24 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35367
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:07, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
idiota napisał: | "Ja się teraz pytam kiedy nadawca kłamie?"
No to proszę uprzejmie.
Jednym zdaniem.
- W pozostałych wypadkach.
[wersja alternatywna: Wg definicji koniunkcja jest fałszywa w wypadku fałszywości któregoś z jej członów.]
Cała procedura odpowiedzi na twoje pytania to pięć zdań w języku polskim, nawet bez wykorzystywania języka logiki, czy, broń Boże, znaczków.
A u ciebie całe stosy niepotrzebnej makulatury. |
Wyobraź sobie idioto że jesteś „panią” przedszkolanką w ziemskim przedszkolu.
Idiota do dzieci:
A.
W tym zapakowanym pudełku mam piłkę i trampki
Oczywistym jest że dzieci nie widzą zawartości pudełka, zawartość pudełka zna wyłącznie Idiota.
Powiedzcie mi dzieci kiedy mówię prawdę?
Jaś lat 5:
Idiota mówi prawdę wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku będzie piłka i będą trampki
To proste Panie prof. Idioto, ale kiedy pan zostanie kłamcą?
Idiota:
W pozostałych przypadkach będę kłamcą.
Zuzia lat 5:
Co to znaczy prof. Idioto, czy może nam Pan wyjaśnić szczegółowo co to znaczy tak, abyśmy my, 5-cio latki to zrozumiały?
STOP!
Czekamy teraz na szczegółowe wyjaśnienia dla 5-cio latków poczynione przez prof. logiki matematycznej, naszego ukochanego Idiotę.
Początek tego zdania zna każdy 5-cio latek:
Idiota kłamie wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku będą …………
Poproszę Idioto o uzupełnienie zdania wyżej w taki sposób, by 5-cio latki zrozumiały!
P.S.
Lucek, proszę nie podpowiadać!
https://www.youtube.com/watch?v=K0uwEbIxhQw
Czyżby pytanie Zuzi było tendencyjne?
https://www.youtube.com/watch?v=K0uwEbIxhQw
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Nie 13:08, 24 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
idiota
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 3604
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: stolnica
|
Wysłany: Nie 13:12, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
"Co to znaczy"
Ale czego tu nie rozumiesz?
Bo normalne dziecko w wieku trzech lat to rozumie co to są pozostałe przypadki.
Tu wychodzi na to, że ty jesteś głupszy od nich, albo nie zgadzasz się na to, że koniunkcja jest prawdziwa tylko gdy a oba prawdziwe człony, a kiedy choć jeden ma fałszywy, to jest fałszywa.
Nie wiem czego nie rozumiesz bądź też na co się nie zgadzasz.
A ty wiesz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35367
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:43, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
idiota napisał: |
"Co to znaczy"
Ale czego tu nie rozumiesz?
Bo normalne dziecko w wieku trzech lat to rozumie co to są pozostałe przypadki.
Tu wychodzi na to, że ty jesteś głupszy od nich, albo nie zgadzasz się na to, że koniunkcja jest prawdziwa tylko gdy a oba prawdziwe człony, a kiedy choć jeden ma fałszywy, to jest fałszywa.
Nie wiem czego nie rozumiesz bądź też na co się nie zgadzasz.
A ty wiesz? |
Powiedz to pełnym zdaniem tak, by 5-cio latki zrozumiały.
Jeśli twierdzisz że każdy 5-cio latek to wie to weź sobie pod uwagę że są także niezbyt rozgarnięte 5-cio latki które tego nie wiedzą.
Jeśli twierdzisz że nie ma niezbyt rozgarniętych 5-cio latków i wszystkie to wiedzą to udaj się do klasy 4-latków, po czym do klasy 3-latków, po czym do klasy 2-latków.
Czy nadal twierdzisz że wśród przedszkolaków obojętne w jakim wieku, nie ma takiego który tego nie wie?
Innymi słowy:
Twierdzisz Idioto że to wie każdy, nawet kilkudniowy noworodek?
[link widoczny dla zalogowanych]
STOP!
Poproszę Idiotę o szczegółowe wyjaśnienie kiedy skłamie takiemu maluchowi, który tego nie wie!
Rafal3006 napisał: |
Idiota do dzieci:
A.
W tym zapakowanym pudełku mam piłkę i trampki
Oczywistym jest że dzieci nie widzą zawartości pudełka, zawartość pudełka zna wyłącznie Idiota.
Powiedzcie mi dzieci kiedy mówię prawdę?
Jaś lat 5:
Idiota mówi prawdę wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku będzie piłka i będą trampki
To proste Panie prof. Idioto, ale kiedy pan zostanie kłamcą?
Idiota:
W pozostałych przypadkach będę kłamcą.
Zuzia lat 3:
Co to znaczy prof. Idioto, czy może nam Pan wyjaśnić szczegółowo co to znaczy tak, abyśmy my, 3-latki to zrozumiały?
STOP!
Czekamy teraz na szczegółowe wyjaśnienia dla 3-latków poczynione przez prof. logiki matematycznej, naszego ukochanego Idiotę.
Początek tego zdania zna każdy 3-latek:
Idiota kłamie wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku będą …………
Poproszę Idioto o uzupełnienie zdania wyżej w taki sposób, by 3-latki zrozumiały!
|
Powtórzę:
Początek tego zdania zna każdy 3-cio latek:
Idiota kłamie wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku będą …………
Poproszę Idioto o uzupełnienie zdania wyżej w taki sposób, by 3-latki zrozumiały!
Podsumowując:
Nie wierzę Idioto, że masz tak potwornie sprany mózg, że prościutkiego zdania w języku polskim nie potrafisz dokończyć!
Jeszcze raz:
Idiota kłamie wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku będą …………
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Nie 13:51, 24 Gru 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
idiota
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 3604
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: stolnica
|
Wysłany: Nie 13:53, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Nie jesteś widać, w stanie powiedzieć mi czego nie rozumiesz w sformułowaniu "koniunkcja jest prawdziwa tylko gdy ma wszystkie prawdziwe człony, a kiedy choć jeden ma fałszywy, to jest fałszywa".
To wygląda na jakieś uszkodzenie mózgu.
Możesz podkreślić niezrozumiałą część?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
idiota
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 3604
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: stolnica
|
Wysłany: Nie 13:57, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Ogólnie dla przykładu:
Zdanie 'Mam A i mam B i mam C." jest prawdziwe, gdy mam każdą z tych rzeczy, fałszywe gdy chociaż jednej nie mam.
Czego nie rozumiesz?
Którego ze słów?
Zdanie?
Prawdziwe?
Każda?
Fałszywe?
Chociaż?
To wszystko słowa zrozumiałe dla każdego to umie mówić po polsku, a dla ciebie nieznane...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35367
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:10, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
idiota napisał: |
Nie jesteś widać, w stanie powiedzieć mi czego nie rozumiesz w sformułowaniu "koniunkcja jest prawdziwa tylko gdy ma wszystkie prawdziwe człony, a kiedy choć jeden ma fałszywy, to jest fałszywa".
To wygląda na jakieś uszkodzenie mózgu.
Możesz podkreślić niezrozumiałą część? |
idiota napisał: | Ogólnie dla przykładu:
Zdanie 'Mam A i mam B i mam C." jest prawdziwe, gdy mam każdą z tych rzeczy, fałszywe gdy chociaż jednej nie mam.
Czego nie rozumiesz?
Którego ze słów?
Zdanie?
Prawdziwe?
Każda?
Fałszywe?
Chociaż?
To wszystko słowa zrozumiałe dla każdego to umie mówić po polsku, a dla ciebie nieznane... |
Idioto!
Rozmawiamy teraz o lekcji logiki matematycznej w przedszkolu gdzie wykładowcą jest prof. Idiota
Rafal3006 napisał: |
Idiota do dzieci:
A.
W tym zapakowanym pudełku mam piłkę i trampki
Oczywistym jest że dzieci nie widzą zawartości pudełka, zawartość pudełka zna wyłącznie Idiota.
Powiedzcie mi dzieci kiedy mówię prawdę?
Jaś lat 5:
Idiota mówi prawdę wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku będzie piłka i będą trampki
To proste Panie prof. Idioto, ale kiedy pan zostanie kłamcą?
Idiota:
W pozostałych przypadkach będę kłamcą.
Zuzia lat 5:
Co to znaczy prof. Idioto, czy może nam Pan wyjaśnić szczegółowo co to znaczy tak, abyśmy my, 5-cio latki to zrozumiały?
STOP!
Czekamy teraz na szczegółowe wyjaśnienia dla 5-cio latków poczynione przez prof. logiki matematycznej, naszego ukochanego Idiotę.
Początek tego zdania zna każdy 5-cio latek:
Idiota kłamie wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku będą …………
Poproszę Idioto o uzupełnienie zdania wyżej w taki sposób, by 5-cio latki zrozumiały! |
Masz Idioto niżej podpowiedź 5-cio latka Lucka, która jest doskonała, z której wynika że odpowiedzieć na to pytanie można dwoma alternatywnymi sposobami 1 i 2.
http://www.sfinia.fora.pl/forum-kubusia,12/czysto-matematyczne-obalenie-logiki-matematycznej-ziemian,9269-2325.html#355503
lucek napisał: | rafał napisał: | Ja się teraz pytam kiedy nadawca kłamie? |
a ja, a jako uważny słuchacz akademi 100 milowego lasu myślę, że:
P - piłka, T - trampki
nadawca kłamie gdy:
1.
(~P * ~T xor ~P*T xor P*~T)
lub
2.
(~P lub ~T)
|
Idioto, w tym momencie zadanie masz absolutnie trywialne.
Odpowiedz na pytanie 5-cio letniej Zuzi dwoma alternatywnymi sposobami korzystając z podpowiedzi Lucka.
Matematycznie:
XOR = ALBO w logice człowieka
Sposób 1.
Idiota skłamie wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku …
S<=>~P*~T albo ~P*T albo P*~T
Sposób 2.
Idiota skłamie wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku …
S<=> ~P lub ~T
W mordę Jeża:
To woła o pomstę do nieba, bo z jednej strony Idiota twierdzi że każdy 5-cio latek potrafi dokończyć powyższe zdania (co jest mniej więcej prawdą), natomiast z drugiej strony sam panicznie boi się tych prościutkich zdań zapisać po Polsku!
Odwagi Idioto!
Czemu się boisz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
idiota
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 3604
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: stolnica
|
Wysłany: Nie 14:14, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Dziwne, że udajesz, jakobyś nie rozumiał, że zdanie 'Mam A i mam B i mam C." jest prawdziwe, gdy mam każdą z tych rzeczy, fałszywe gdy chociaż jednej nie mam.
Według ciebie to nie po polsku...
To jest jednak uszkodzenie mózgu.
Inaczej tego nie idzie wyjaśnić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucek
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 8769
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 14:23, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Odpowiedz na pytanie 5-cio letniej Zuzi dwoma alternatywnymi sposobami korzystając z podpowiedzi Lucka. |
rafał ale ja nie idiocie podpowiadałem raczej tobie tzn. myślę, ze coś ci nie pasuje, ale nie potrafisz powiedzieć co .... mi nie pasuje alternatywa tzn. to "lub" mentalne nie jest tym samym co "lub" w logice, i to jedyna rzecz jaka mi do głowy przychodzi, bo poza tym, to niestety nie rozumiem ciebie ... a to co rozumiem z AK to tylko bardzo udziwniona "logika ziemian" ....[/quote]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35367
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:44, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
idiota napisał: | Dziwne, że udajesz, jakobyś nie rozumiał, że zdanie 'Mam A i mam B i mam C." jest prawdziwe, gdy mam każdą z tych rzeczy, fałszywe gdy chociaż jednej nie mam.
Według ciebie to nie po polsku...
To jest jednak uszkodzenie mózgu.
Inaczej tego nie idzie wyjaśnić. |
Dobra, niech 5-cio letni Jaś dokończy za ciebie zdania w języku Polskim, których ty Idioto nie jesteś w stanie ani wypowiedzieć, ani zrozumieć - bo jak byś rozumiał o co chodzi w logice matematycznej to dawno byś te zdania dokończył i po bólu.
Mamy zdanie:
Idiota:
1.
W tym pudełku mam piłkę i trampki
Y=P*T
co matematycznie oznacza:
Y=1 <=> P=1 i T=1
Czytamy:
Prawda jest (=1) że idiota mówi prawdę (Y) wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku jest piłka (P=1) i są trampki (T=1)
Zuzia:
… a kiedy Idioto skłamiesz?
Idiota:
Hmmm … muuu …
Zuzia:
Jasiu podpowiedz panu profesorowi.
Jas lat 5:
Negujemy zdanie 1 stronami metoda skróconą poprzez negację zmiennych i wymianę spójników:
~Y=~P+~T
co matematycznie oznacza:
~Y=1 <=> ~P=1 lub ~T=1
stąd mamy odpowiedź:
2.
Prawdą jest (=1) że Idiota skłamie (~Y) wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku nie będzie piłki (~P=1) lub nie będzie trampek (~T=1)
~Y=~P+~T
co matematycznie oznacza:
~Y=1 <=> ~P=1 lub ~T=1
Zuzia:
Wyjaśnij Jasiu jeszcze prof. Idiocie drugą poprawną matematycznie odpowiedź - miejmy nadzieję że zrozumie!
Jaś (lat 5):
Idiota skłamie gdy w pudełku nie będzie dowolnej z rzeczy, piłki lub trampek o czym mówi zdanie wyżej.
Stąd mamy:
2’
Idiota skłamie (~Y=1) wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku:
A: ~P*T=1*1 =1- nie będzie piłki (~P=1) i będą trampki (T=1)
lub
B: P*~T =1*1=1 - będzie piłka (P=1) i nie będzie trampek (~T=1)
lub
C: ~P*~T=1*1 =1 - nie będzie piłki (~P=1) i nie będzie trampek (~T=1)
To zdanie w równaniu algebry Boole’a wygląda tak:
~Y = A: ~P*T + B: P*~T + C: ~P*~T
co matematycznie oznacza:
~Y=1 <=> A: (~P=1 i T=1) lub B: (P=1 i ~T=1) lub C: (~P=1 i ~T=1)
Matematycznie zachodzi tożsamość:
~Y = ~P+~T = A: ~P*T + B: P*~T + C: ~P*~T
Podsumowanie:
Sam widzisz Idioto że za odpowiedziami Jasia stoi piękna matematyka, natomiast w twoich odpowiedziach mamy zero (powtórzę: ZERO!) jakiejkolwiek matematyki!
Innymi słowy:
Za twoimi odpowiedziami (w przeciwieństwie do odpowiedzi Jasia) nie stoją ani tabele zero-jedynkowe, ani też równania algebry Boole’a opisujące te tabele.
Prośba do Idioty:
Napisz proszę, czego z niniejszego postu nie rozumiesz?
… bo że nie rozumiesz to pewne, inaczej takich cyrków byś nam tu nie odstawiał.
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Nie 14:52, 24 Gru 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
idiota
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 3604
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: stolnica
|
Wysłany: Nie 14:57, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem jak możesz uznawać powyższe farmazony za bardziej zrozumiałe niż Mam A i mam B i mam C." jest prawdziwe, gdy mam każdą z tych rzeczy, fałszywe gdy chociaż jednej nie mam.
Jedyna hipoteza jaka może mi to wytłumaczyć to przypuszczenie, że masz jakieś mechaniczne uszkodzenia w mózgu, które powodują, że tego prostego zdania nie rozumiesz, a swoje zawikłane i bełkotliwe wywody rozumiesz.
Zabawne, że wyciągasz z nich te same wnioski, ale po dużo dłuższej, niepotrzebnej robocie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35367
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:07, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
idiota napisał: | Nie rozumiem jak możesz uznawać powyższe farmazony za bardziej zrozumiałe niż Mam A i mam B i mam C." jest prawdziwe, gdy mam każdą z tych rzeczy, fałszywe gdy chociaż jednej nie mam.
Jedyna hipoteza jaka może mi to wytłumaczyć to przypuszczenie, że masz jakieś mechaniczne uszkodzenia w mózgu, które powodują, że tego prostego zdania nie rozumiesz, a swoje zawikłane i bełkotliwe wywody rozumiesz.
Zabawne, że wyciągasz z nich te same wnioski, ale po dużo dłuższej, niepotrzebnej robocie. |
Chcesz zdanie trzema zmiennymi?
Bardzo proszę.
Idiota do dzieci w przedszkolu:
W tym pudełku mam piłkę lub trampki i koszulkę
Jaś do Idioty:
Panie prof. Idioto, czy możesz nam powiedzieć kiedy mówisz prawdę, a kiedy kłamiesz?
Czas START, Idioto.
Wątpię byś kiedykolwiek na te banalne pytania odpowiedział - tyle jest warta twoja gówno-logika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
idiota
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 3604
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: stolnica
|
Wysłany: Nie 15:19, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Cały czas chcesz mi wmówić, że dzieci w przedszkolu lepiej rozumieją twoje wygibasy niż zwykłą mowę po polsku?
Dziwne.
I nie ma sensu odnosić się do twoich zadań, to nieistotne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irbisol
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15388
Przeczytał: 29 tematów
|
Wysłany: Nie 15:22, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
rafal3006 napisał: | Irbisol napisał: |
Dla p*q = 1 … |
W przełożeniu na nasz przykład matematycznie zapisałeś:
Dla (E*K) =1 …
Za taki zapis w 100-milowym lesie, w I klasie LO wylatuje się za drzwi z pałą na karku.
Bo!
Zapis poprawny w symbolach matematycznych (powtórzę: w symbolach matematycznych) to:
(E*K)=1 => Y=1 |
Ale ja mam w dupie twój przykład i jakieś obietnice E i K.
Napisałem, że wartość koniunkcji dwóch zdań wynosi 1.
Jak to poprawnie zapisać, skoro zapis
p*q = 1
jest błędny?
Cytat: | Gołe zapisy typu:
A: (E*K) =1
czy też:
B: (E*~K) =1
są matematycznie błędne bowiem nie wiadomo o co w tych zapisach chodzi. |
Chodzi w nich o to, że:
A: E = 1 i K = 1
B: E = 1 i K = 0
I jest to JEDNOZNACZNE.
5-latki ci nie podpowiedziały?
Na razie poradź sobie ze żłobkiem logicznym, do przedszkola powrócimy później.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
idiota
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 3604
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: stolnica
|
Wysłany: Nie 19:04, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Irbisol, dzieci tego nie rozumieją bo tam nie ma Y= ani ~Y=.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35367
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:18, 25 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Kwadratura koła dla ziemskich matematyków!
http://www.sfinia.fora.pl/forum-kubusia,12/czysto-matematyczne-obalenie-logiki-matematycznej-ziemian,9269-2325.html#355547
rafal3006 napisał: | idiota napisał: | Nie rozumiem jak możesz uznawać powyższe farmazony za bardziej zrozumiałe niż Mam A i mam B i mam C." jest prawdziwe, gdy mam każdą z tych rzeczy, fałszywe gdy chociaż jednej nie mam.
Jedyna hipoteza jaka może mi to wytłumaczyć to przypuszczenie, że masz jakieś mechaniczne uszkodzenia w mózgu, które powodują, że tego prostego zdania nie rozumiesz, a swoje zawikłane i bełkotliwe wywody rozumiesz.
Zabawne, że wyciągasz z nich te same wnioski, ale po dużo dłuższej, niepotrzebnej robocie. |
Chcesz zdanie trzema zmiennymi?
Bardzo proszę.
Idiota do dzieci w przedszkolu:
1.
W tym pudełku mam piłkę lub trampki i koszulkę
Jaś do Idioty:
Panie prof. Idioto, czy możesz nam powiedzieć kiedy mówisz prawdę, a kiedy kłamiesz?
Czas START, Idioto.
Wątpię byś kiedykolwiek na te banalne pytania odpowiedział - tyle jest warta twoja gówno-logika. |
Jak zwykle Idioto jest odwrotnie niż ci się wydaje - to Tobie nieszczęśniku, w ziemskich szkółkach tak potwornie wyprano mózg z naturalnej logiki człowieka, że odcięło ci totalnie umiejętność logicznego myślenia.
idiota napisał: | Cały czas chcesz mi wmówić, że dzieci w przedszkolu lepiej rozumieją twoje wygibasy niż zwykłą mowę po polsku?
Dziwne.
I nie ma sensu odnosić się do twoich zadań, to nieistotne. |
Przykład z trzema zmiennymi Idioto, to jest poziom I klasy LO a nie przedszkola.
Popatrz jakie to banalnie (powtórzę: banalnie!) proste.
Idiota do uczniów I klasy LO:
1.
W tym pudełku mam piłkę lub trampki i koszulkę
Y = P + T*K
co matematycznie oznacza:
Y=1 <=> P=1 lub (T=1 i K=1)
Idiota mówi prawdę (Y=1) wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku jest piłka (P=1) lub są trampki (T=1) i koszulka (K=1)
Wystarczy że dowolny człon połączony spójnikiem „lub”(+) zostanie ustawiony na jeden i już Idiota mówi prawdę (Y=1)
… a kiedy Idiota kłamie?
1: Y=P+(T*K)
Przechodzimy do logiki ujemnej (bo ~Y) poprzez negację równania 1 stronami metodą skróconą negując wszystkie zmienne i wymieniając spójniki na przeciwne.
~Y=~P*(~T+~K)
To jest postać koniunkcyjno-alternatywna totalnie niezrozumiała dla największego ziemskiego matematyka.
Wymnażamy wielomian w celu dotarcia do postaci alternatywno-koniunkcyjnej którą bez problemu rozumie każdy 5-cio latek
~Y = ~P*~T + ~P*~K
co matematycznie oznacza:
~Y=1 <=> (~P=1 i ~T=1) lub (~P=1 i ~K=1)
i mamy gotową odpowiedź:
2.
Idiota skłamie (~Y=1) wtedy i tylko wtedy gdy w pudełku:
A: ~P*~T =1*1 =1 - nie będzie piłki (~P=1) i nie będzie trampek (~T=1)
lub
B: ~P*~K = 1*1 =1 - nie będzie piłki (~P=1) i nie będzie koszulki (~K=1)
Kwadratura koła do orłów ziemskiej logiki matematycznej, Idioty i Irbisola:
Pokażcie proszę, jak powyższe banały matematyczne rozwiązuje się w waszej gówno-logice
Czas START!
P.S.
Pewne jest że nasze przerażone orły odfruną na wyspę pieprzową, bo banalne zdanie na poziomie I klasy LO leży poza zasięgiem ich gówno-logiki matematycznej.
c.n.d
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35367
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:51, 25 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
http://www.sfinia.fora.pl/forum-kubusia,12/czysto-matematyczne-obalenie-logiki-matematycznej-ziemian,9269-2325.html#355551
Irbisol napisał: |
rafal3006 napisał: | Irbisol napisał: |
Dla p*q = 1 … |
W przełożeniu na nasz przykład matematycznie zapisałeś:
Dla (E*K) =1 …
Za taki zapis w 100-milowym lesie, w I klasie LO wylatuje się za drzwi z pałą na karku.
Bo!
Zapis poprawny w symbolach matematycznych (powtórzę: w symbolach matematycznych) to:
(E*K)=1 => Y=1 |
Ale ja mam w dupie twój przykład i jakieś obietnice E i K.
Napisałem, że wartość koniunkcji dwóch zdań wynosi 1.
Jak to poprawnie zapisać, skoro zapis
p*q = 1
jest błędny?
Cytat: | Gołe zapisy typu:
A: (E*K) =1
czy też:
B: (E*~K) =1
są matematycznie błędne bowiem nie wiadomo o co w tych zapisach chodzi. |
Chodzi w nich o to, że:
A: E = 1 i K = 1
B: E = 1 i K = 0
I jest to JEDNOZNACZNE.
5-latki ci nie podpowiedziały?
Na razie poradź sobie ze żłobkiem logicznym, do przedszkola powrócimy później. |
Widzę Irbisolu, że nie doczytałeś właściwej odpowiedzi dla ciebie wiec ci ją wycinam z poniższego linku.
http://www.sfinia.fora.pl/forum-kubusia,12/czysto-matematyczne-obalenie-logiki-matematycznej-ziemian,9269-2300.html#355359
rafal3006 napisał: |
Do dzieła zatem, Idioto i Fizyku!
Nasz przykład:
A.
Jeśli zdasz egzamin dostaniesz komputer
E=>K
Zdanie egzaminu jest warunkiem wystarczającym => do tego aby ojciec wręczył dziecku komputer
Zdanie egzaminu daje synowi gwarancję matematyczną => dostania komputera
Dokładnie to samo zdanie w przełożeniu na logikę formalną po podstawieniu:
p=E
q=K
A.
Jeśli zajdzie p to zajdzie q
p=>q =1
Zajście zdarzenia p jest warunkiem wystarczającym => dla zajścia zdarzenia q
Zajście zdarzenia p daje nam gwarancję matematyczną => zajścia zdarzenia q
Dalsza część tego postu to zastąpienie w cytacie wyżej parametrów aktualnych (E, K) parametrami formalnymi (p,q) co zrobiłem automatycznie korzystając z polecenia „zamień” w programie „Microsoft Word”. Oczywistym jest że, zamiast mówić o egzaminie i komputerze musimy w tym przypadku mówić o zdarzeniach formalnych p i q.
To wszystko - mamy logikę formalną dla wszelkich zdań typu p=>q wyrażonych spójnikami „i”(*) i „lub”(+)!
START!
W tym momencie zapominamy o jakichkolwiek obietnicach i groźbach, zapominamy o jakimkolwiek języku mówionym człowieka!
Lądujemy w logice formalnej będącej ponad naszym Wszechświatem!
Zero-jedynkowa definicja znaczka => jest identyczna w algebrze Kubusia i logice matematycznej ziemian.
Oto ona!
Kod: |
Tabela zero-jedynkowa |Co w mintermach |Równania cząstkowe
|oznacza |w mintermach
p q ~p ~q Y=(p=>q) ~Y=~(p=>q) | |
A: 1 1 0 0 =1 =0 | Ya=1<=> p=1 i q=1 | Ya= p* q
B: 1 0 0 1 =0 =1 |~Yb=1<=> p=1 i ~q=1 |~Yb= p*~q
C: 0 1 1 0 =1 =0 | Yc=1<=>~p=1 i q=1 | Yc=~p* q
D: 0 0 1 1 =1 =0 | Yd=1<=>~p=1 i ~q=1 | Yd=~p*~q
1 2 3 4 5 6 a b c d e f
|
Przypadki kiedy funkcja logiczna Y=1 a kiedy ~Y=1 odczytujemy z tabeli symbolicznej w mintermach ABCDdef.
1.
Szczegółowy zapis funkcji logicznej w logice dodatniej (bo Y):
Y <=> Ya+Yc+Yd
Y <=> A: p*q + C: p*~q + D: ~p*~q
co matematycznie oznacza:
Y=1 <=> A: (p*q)=1 lub C: (p*~q)=1 lub D: (~p*~q)=1
2.
Szczegółowy zapis funkcji logicznej w logice ujemnej (bo ~Y):
~Y<=>~Yb
~Y<=> B: p*~q
co matematycznie oznacza:
~Y=1 <=> B: p=1 i ~q=1
Odczytujemy pełnymi zdaniami - kto tego nie rozumie jest matematycznym Idiotą!
1.
Funkcja logiczna Y=1 wtedy i tylko wtedy gdy:
A: p*q = 1*1 =1 - zajdzie zdarzenie p (p=1) i zajdzie zdarzenie q (q=1)
lub
C: ~p*q =1*1 =1 - nie zajdzie zdarzenie p (~p=1) i zajdzie zdarzenie q (q=1)
lub
D: ~p*~q = 1*1 =1 - nie zajdzie zdarzenie p (~p=1) i nie zajdzie zdarzenie q (~q=1)
2.
Funkcja logiczna ~Y=1 wtedy i tylko wtedy gdy:
B: p*~q =1*1 =1 - zajdzie zdarzenie p (p=1) i nie zajdzie zdarzenie q (~q=1)
Wracając do twojego czerwonego zapisu Irbisolu …
Piszesz tak:
Irbisol napisał: |
Dla p*q = 1 … |
W przełożeniu na nasz przykład matematycznie zapisałeś:
Dla (p*q) =1 …
Za taki zapis w 100-milowym lesie, w I klasie LO wylatuje się za drzwi z pałą na karku.
Bo!
Zapis poprawny w symbolach matematycznych (powtórzę: w symbolach matematycznych) to:
(p*q)=1 => Y=1
Dla (p*q)=1 zachodzi => Y=1
Innymi słowy:
(p*q)=1 => Y=1
Zajście zdarzenia (p*q)=1 wymusza => Y=1
Wyjaśniam dlaczego!
Równania logiczne mamy takie:
1.
Y =(p=>q) <=> A: p*q + C: ~p*q + D: ~p*~q
co matematycznie oznacza:
Y=(p=>q)=1 <=> A: (p*q)=1 lub C: (~p*q)=1 lub (~p*~q)=1
2.
~Y=~(p=>q) <=> B: p*~q
co matematycznie oznacza:
~Y=~(p=>q)=1 <=> B: (p*~q) =1
Oczywistym dla każdego 5-cio latka jest, że zdarzenia A,B,C i D są matematycznie rozłączne, oraz że w przyszłości może zajść absolutnie dowolne z tych zdarzeń.
Gołe zapisy typu:
A: (p*q) =1
czy też:
B: (p*~q) =1
są matematycznie błędne bowiem nie wiadomo o co w tych zapisach chodzi.
Zapisy matematyczne (powtórzę: matematyczne) muszą być w 100% jednoznaczne!
1.
Poprawnie matematycznie są wyłącznie zapisy:
A:
(p*q) =1 => Y=1
Czytamy:
Zajście zdarzenia (p*q)=1 jest warunkiem wystarczającym => do tego aby Y=1
Zapis matematycznie błędny:
((p*q)=1 <=> Y=1) =0
Dlaczego ten zapis jest błędny?
Bo zdanie odwrotne jest fałszem (=0):
(Y=1 => (p*q)=1) =0
Czytamy:
Jeśli zajdzie Y=1 to mamy gwarancję matematyczną => iż zajdzie zdarzenie (p*q)=1
Zdanie fałszywe bo istnieje kontrprzykład:
Y=1 ~~> (~p*~q) =1
Y=1 także wtedy gdy zajdzie jakieś inne zdarzenie np. (~p*~q)=1
Definicja znaczka ~~>:
p~~>q - jeśli zajdzie zdarzenie p to może ~~> zajść zdarzenie q
C:
(~p*q)=1 => Y=1
Zajście zdarzenia (~p*q)=1 jest warunkiem wystarczającym => do tego Y=1
Zapis matematycznie błędny:
((~p*q)=1 <=> Y=1) =0
D:
(~p*~q)=1 => Y=1
Zajście zdarzenia (~p*~q)=1 jest warunkiem wystarczającym => do tego Y=1
Zapis matematycznie błędny:
((~p*~q)=1 <=> Y=1) =0
2.
Oczywistym jest, że w przeciwieństwie do powyższego, poprawne są oba poniższe zapisy!
B:
(p*~q)=1 => ~Y=1
Zajście zdarzenia (p*~q)=1 jest warunkiem wystarczającym => do tego, ~Y=1
Poprawny jest również zapis!
(p*~q)=1 <=> ~Y=1
~Y=1 wtedy i tylko wtedy gdy zajdzie zdarzenie (p*~q)=1
Podsumowanie:
Czy wszyscy rozumieją różnicę między logiką aktualną (konkretny przykład) i logiką formalną (logika oderwana od jakichkolwiek przykładów z otaczającego nas Wszechświata!)?
O zabranie głosu jako pierwszego poproszę Idiotę:
Czy rozumiesz różnicę między logiką aktualną i logiką formalną? |
Irbisol napisał: |
Ale ja mam w dupie twój przykład i jakieś obietnice E i K. |
Ale gdzie ty widzisz jakikolwiek przykład, czy jakąś obietnicą po słowie:
START!
w powyższym cytacie?
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Pon 0:53, 25 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35367
Przeczytał: 20 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 1:14, 25 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Tragiczny stan mózgów naszych orłów: Irbisola i Idioty
http://www.sfinia.fora.pl/forum-kubusia,12/czysto-matematyczne-obalenie-logiki-matematycznej-ziemian,9269-2325.html#355551
Irbisol napisał: |
Na razie poradź sobie ze żłobkiem logicznym, do przedszkola powrócimy później. |
Masz rację Irbisolu, z tobą musimy udać się do żłobka, bo matematycznie twój mózg jeszcze nie dorównuje poziomowi 3-latka.
Dowód:
Irbisol, „pani” żłobkolanka mówi do podopiecznych 3-latków:
1.
Drogie dzieci, jutro pójdziemy do kina
Y=K
co matematycznie oznacza:
Y=1 <=> K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że Irbisol dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro pójdziemy do kina (K=1)
Innymi słowy w samych symbolach:
Irbisol dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro pójdziemy do kina (K)
Zuzia do Jasia (oboje po 3 wiosenki):
… a kiedy Irbisol skłamie?
Jaś:
Negujemy równanie stronami:
2.
~Y=~K
co matematycznie oznacza:
~Y=1 <=> ~K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1), że Irbisol skłamie (~Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro nie pójdziemy do kina (~K=1)
Innymi słowy w samych symbolach:
Irbisol skłamie (~Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro nie pójdziemy do kina (~K)
Znaczenie symboli:
Y - Irbisol dotrzyma słowa
~Y - Irbisol nie dotrzyma słowa (=skłamie)
K - jutro pójdziemy do kina
~K - jutro nie pójdziemy do kina
idiota napisał: | Irbisol, dzieci tego nie rozumieją bo tam nie ma Y= ani ~Y=. |
Jak zwykle Idioto jest dokładnie odwrotnie niż myślisz.
Sam widzisz wyżej że dzieci doskonale rozumieją znaczenie symboli Y i ~Y.
Wniosek:
Musisz w trybie pilnym udać się razem z Irbisolem do żłobka aby wasze mózgi dorosły do poziomu 3-latków, bo póki co obraz waszych mózgów jest w stanie żałosnym - tomografię zrobiłem w tym poście.
Kwadratura koła dla Irbisola:
Jak odpowiesz dzieciakom w języku polskim kiedy jutro skłamiesz i twoja odpowiedź będzie zdaniem fałszywym to natychmiast kasuję calusieńką algebrę Kubusia.
Twoja odpowiedź w j. polskim musi się zaczynać od słów:
Ja, Irbisol, skłamię, wtedy i tylko wtedy gdy jutro ….
Czas START!
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Pon 1:20, 25 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irbisol
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15388
Przeczytał: 29 tematów
|
Wysłany: Pon 10:53, 25 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
rafal3006 napisał: | Widzę Irbisolu, że nie doczytałeś właściwej odpowiedzi dla ciebie wiec ci ją wycinam z poniższego linku. |
Przecież odpowiadałem cytując tę odpowiedź, którą uważasz za niedoczytaną.
Zadałem ci pytania, a ty to olałeś i znowu chlapiesz w panice to samo, o co nikt cię nie pytał.
A w szczególności nikt cię nie pytał o jakiekolwiek Y, które jest równe p=>q.
Z twojego bełkotu wynika wręcz, że nie można napisać, że p i q są równe 1, bez jakiejś dodatkowej funkcji Y.
Wyjaśniłem ci też, co oznaczają zapisy:
Kod: |
A: (E*K) =1
B: (E*~K) =1
|
- czym wyręczyłem 3-latki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucek
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 8769
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 13:18, 25 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Z twojego bełkotu wynika wręcz, że nie można napisać, że p i q są równe 1, bez jakiejś dodatkowej funkcji Y. |
jeśli to wynika z "bełkotu" rafała, to ja rafałowi przyznaję rację ... co prawda, jak widać, napisać można, ale bez funkcji (koniunkcja E,K jest prawdziwa) sensownie zinterpretować się nie da.
tak rafale, przypomniałem sobie, że w szkole np. ze zrozumieniem w KRZ pojęcia tautologii, w którym nie występował znak implikacji lub równoważności miałem "mentalny problem", choć w szkole zaznaczał nauczyciel, że zdanie w sensie logiki, to nie to samo co zdanie w sensie języka np. polskiego ... ale faktycznie to to samo, z tym że tu "funkcją logiczną" jestem ja sam, stwierdzający, ze to tautologia .... inaczej sensowność tego typu zapisów, jest taki jak "wróbelek ma skrzydełko bardziej"
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|