Forum ŚFiNiA Strona Główna ŚFiNiA
ŚFiNiA - Światopoglądowe, Filozoficzne, Naukowe i Artystyczne forum - bez cenzury, regulamin promuje racjonalną i rzeczową dyskusję i ułatwia ucinanie demagogii. Forum założone przez Wuja Zbója.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Algebra Kubusia - rewolucja w logice matematycznej
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 339, 340, 341 ... 370, 371, 372  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ŚFiNiA Strona Główna -> Filozofia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35363
Przeczytał: 23 tematy

Skąd: z innego Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:36, 26 Sie 2024    Temat postu:

Irbisol napisał:
A na czym polega problem ze wywalają Y, skoro zarówno z Y jak i bez dostają to samo?

Problem w tym, że w prawie Grzechotnika co innego masz z Y i co innego masz bez Y!

Dowód tego faktu na poziomie 5-cio latka masz w tym linku:

rafal3006 napisał:
Prawo Grzechotnika na poziomie 5-cio latka!

Prawo Grzechotnika:
Aktualna, ziemska algebra Boole'a która nie widzi funkcji logicznych w logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) jest wewnętrznie sprzeczna na poziomie funkcji logicznych.

Prawo Grzechotnika to gilotyna dla ziemskiego rachunku zero-jedynkowego!

Jak udowodnisz, że nie ma znaczenia czy w prawie Grzechotnika operujemy funkcjami logicznymi Y czy bez funkcji Y ... to oczywiście kasuję algebrę Kubusia.

Problem w tym że aby coś udowodnić trzeba to coś przeczytać ... i z tym masz największy problem.
Zgadza się?

Czytaj Irbisolu!
Wszelkie niejasności będę ci wyjaśniał - to jest poziom co najwyżej 5-cio latka!


Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Pon 14:54, 26 Sie 2024, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irbisol




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15385
Przeczytał: 29 tematów


PostWysłany: Pon 15:46, 26 Sie 2024    Temat postu:

To pokaż różnicę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35363
Przeczytał: 23 tematy

Skąd: z innego Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:26, 26 Sie 2024    Temat postu:

Irbisol napisał:
To pokaż różnicę.

Nie da się tego krócej wyjaśnić niż w tym poście:

rafal3006 napisał:
Prawo Grzechotnika na poziomie 5-cio latka!

Prawo Grzechotnika:
Aktualna, ziemska algebra Boole'a która nie widzi funkcji logicznych w logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) jest wewnętrznie sprzeczna na poziomie funkcji logicznych.

Prawo Grzechotnika to gilotyna dla ziemskiego rachunku zero-jedynkowego!

Zacznij czytać, zatrzymując się na pierwszym zdaniu którego nie rozumiesz - wtedy będę ci wyjaśniał.
Pewne jest że napiszesz "Spamu nie bedę czytał".
Moja odpowiedź:
Pa, do widzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irbisol




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15385
Przeczytał: 29 tematów


PostWysłany: Pon 18:08, 26 Sie 2024    Temat postu:

Nie chcę żebyś wyjaśniał, tylko żebyś pokazał różnicę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35363
Przeczytał: 23 tematy

Skąd: z innego Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:12, 26 Sie 2024    Temat postu:

Irbisol napisał:
Nie chcę żebyś wyjaśniał, tylko żebyś pokazał różnicę.


Różnicę masz zapisaną w końcówce prawa Grzechotnika dla 5-cio latków.
http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/algebra-kubusia-rewolucja-w-logice-matematycznej,16435-8450.html#811933
Algebra Kubusia napisał:

1.7.1 Dowód prawa Grzechotnika na poziomie przedszkola

Prawo Grzechotnika:
Aktualna, ziemska algebra Boole'a która nie widzi funkcji logicznych w logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) jest wewnętrznie sprzeczna na poziomie funkcji logicznych.

Dowód:
Aktualny rachunek zero-jedynkowy ziemskich matematyków operuje tylko i wyłącznie na wyrażeniach algebry Boole’a, czyli na prawych stronach funkcji logicznych Y i ~Y.
Innymi słowy:
Ziemscy matematycy operując w rachunku zero-jedynkowym wyłącznie na prawych stronach funkcji logicznej w logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) z definicji usuwają zewsząd wszelkie funkcje Y i ~Y.

Usuńmy zatem wszystkie funkcje logiczne Y i ~Y z tabeli T1.
Kod:

T1"
Pani w przedszkolu A1:
A1:  K   #  B1: ~K
Pani w przedszkolu A2:
A2: ~K   #  B2:  K
Gdzie:
# - dowolna strona znaczka # jest negacją drugiej strony

Doskonale widać, że w tabeli T1" najważniejszy znaczek logiki matematycznej, znaczek różne na mocy definicji ## został zgwałcony, bo ewidentnie zachodzą tożsamości po przekątnych.
To jest dowód wewnętrznej sprzeczności wszelkich ziemskich logik matematycznych.

Z chwilą zaakceptowania przez ziemskich matematyków algebry Kubusia która widzi funkcje logiczne w logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) prawo Grzechotnika zostanie zastąpione prawem Sokoła.

1.7.2 Prawo Sokoła

Prawo Sokoła:
Algebra Kubusia, która widzi funkcje logiczne w logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) jest wewnętrznie niesprzeczna na poziomie funkcji logicznych.

Zrozumiałeś?
Jeśli nie, to zacznij czytać od początku i zacytuj pierwsze zdanie którego nie rozumiesz - będę wyjaśniał.
Tekst jest króciutki i na poziomie 5-cio latka, więc w czym masz problem?


Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Pon 19:19, 26 Sie 2024, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irbisol




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15385
Przeczytał: 29 tematów


PostWysłany: Pon 19:28, 26 Sie 2024    Temat postu:

Końcówka:
Z chwilą zaakceptowania przez ziemskich matematyków algebry Kubusia która widzi funkcje logiczne w logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) prawo Grzechotnika zostanie zastąpione prawem Sokoła.

Nadal nie widzę różnicy z Y i bez Y.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35363
Przeczytał: 23 tematy

Skąd: z innego Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:43, 26 Sie 2024    Temat postu:

Irbisol napisał:
Końcówka:
Z chwilą zaakceptowania przez ziemskich matematyków algebry Kubusia która widzi funkcje logiczne w logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) prawo Grzechotnika zostanie zastąpione prawem Sokoła.

Nadal nie widzę różnicy z Y i bez Y.

To zacznij czytać tekst od początku - nie da się prawa Grzechotnika prościej wytłumaczyć.

Mogę ci zapisać prawo Grzechotnika na poziomie I klasy LO gdzie będzie mowa o równoważności p<=>q i "albo"($) - tu będziesz miał do czynienia z błędem czysto matematycznym w podręczniku akademickim prof. Ludomira Newelskiego, "Wstęp do matematyki".
Jak sobie życzysz - ale zacznij czytać!

Jak obiecasz przeczytać to w nagrodę dowiesz się gdzie prof. L. Newelski popełnia fatalny błąd czysto matematyczny.
Więc?
Przeczytasz?
TAK/NIE


Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Pon 19:47, 26 Sie 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irbisol




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15385
Przeczytał: 29 tematów


PostWysłany: Wto 11:53, 27 Sie 2024    Temat postu:

Po prostu pokaż różnicę.
Im prostsze pytanie ci się zada, tym bardziej jesteś bezradny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35363
Przeczytał: 23 tematy

Skąd: z innego Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:45, 27 Sie 2024    Temat postu:

Irbisol napisał:
Po prostu pokaż różnicę.
Im prostsze pytanie ci się zada, tym bardziej jesteś bezradny.

Chcesz widzieć różnicę?
Bardzo proszę - ciut większy kawałek końcówki dowodu prawa Grzechotnika, które to prawo bez problemu rozumie każdy 5-cio latek (oczywiście z niewielką moją pomocą)
Różnicę masz wyróżnioną na niebiesko.
Jak czegoś nie rozumiesz to odsłaniaj sobie dalsze kawałki dowodu prawa Grzechotnika, doskonale rozumianego przez każdego 5-cio latka.

http://www.sfinia.fora.pl/forum-kubusia,12/algebra-kubusia-matematyka-jezyka-potocznego,21937.html#680043
Algebra Kubusia napisał:

Matematycznie zachodzi:
Kod:

Zdarzenie x ## funkcja logiczna Y=x
Gdzie:
x={K,~K} - zmienne wejściowe dla funkcji logicznej Y=x
## - różne na mocy definicji

Zapiszmy dialogi pań z przedszkola A1 i A2 w tabeli prawdy:
Kod:

T1
Pani w przedszkolu A1:
A1: Y= K   #  B1: ~Y=~K
    ##            ##
Pani w przedszkolu A2:
A2: Y=~K   #  B2: ~Y= K

K, Y muszą być wszędzie tymi samymi K, Y inaczej błąd podstawienia

Definicja znaczka #:
Dowolna strona znaczka # jest negacją drugiej strony

Definicja znaczka różne na mocy definicji ##:
Dwie funkcje logiczne są różne na mocy definicji wtedy i tylko wtedy gdy nie są tożsame i żadna z nich nie jest negacją drugiej

W tabeli T1 doskonale widać, że obie definicje znaczków # i ## są perfekcyjnie spełnione.

Jak widzimy wyżej, wprowadzenie do logiki matematycznej funkcji logicznej w logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) wymusza wprowadzenie do logiki matematycznej znaczków # i ##


1.7.1 Dowód prawa Grzechotnika na poziomie przedszkola

Prawo Grzechotnika:
Aktualna, ziemska algebra Boole'a która nie widzi funkcji logicznych w logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) jest wewnętrznie sprzeczna na poziomie funkcji logicznych.

Dowód:
Aktualny rachunek zero-jedynkowy ziemskich matematyków operuje tylko i wyłącznie na wyrażeniach algebry Boole’a, czyli na prawych stronach funkcji logicznych Y i ~Y.
Innymi słowy:
Ziemscy matematycy operując w rachunku zero-jedynkowym wyłącznie na prawych stronach funkcji logicznej w logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) z definicji usuwają zewsząd wszelkie funkcje Y i ~Y.

Usuńmy zatem wszystkie funkcje logiczne Y i ~Y z tabeli T1.
Kod:

T1"
Pani w przedszkolu A1:
A1:  K   #  B1: ~K
Pani w przedszkolu A2:
A2: ~K   #  B2:  K
Gdzie:
# - dowolna strona znaczka # jest negacją drugiej strony

Doskonale widać, że w tabeli T1" najważniejszy znaczek logiki matematycznej, znaczek różne na mocy definicji ## został zgwałcony, bo ewidentnie zachodzą tożsamości po przekątnych.
To jest dowód wewnętrznej sprzeczności wszelkich ziemskich logik matematycznych.


Z chwilą zaakceptowania przez ziemskich matematyków algebry Kubusia która widzi funkcje logiczne w logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) prawo Grzechotnika zostanie zastąpione prawem Sokoła.

1.7.2 Prawo Sokoła

Prawo Sokoła:
Algebra Kubusia, która widzi funkcje logiczne w logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) jest wewnętrznie niesprzeczna na poziomie funkcji logicznych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irbisol




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15385
Przeczytał: 29 tematów


PostWysłany: Wto 13:00, 27 Sie 2024    Temat postu:

Pytałem o różnicę pomiędzy obecnością Y i brakiem Y, a nie o logiki ujemne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35363
Przeczytał: 23 tematy

Skąd: z innego Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:11, 27 Sie 2024    Temat postu:

Irbisol napisał:
Pytałem o różnicę pomiędzy obecnością Y i brakiem Y, a nie o logiki ujemne.

Różnicę masz wyróżnioną w poście wyżej na niebiesko.
Sam widzisz, ze nie ma sensu czytać końcówki dowodu prawa Grzechotnika bo nic nie rozumiesz.
Czytaj prawo Grzechotnika rozumiane przez każdego 5-cio latka od początku i zatrzymaj się na pierwszym zdaniu którego nie rozumiesz - pomogę ci zrozumieć, tylko tyle i aż tyle mogę dla ciebie zrobić.


Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Wto 13:15, 27 Sie 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irbisol




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15385
Przeczytał: 29 tematów


PostWysłany: Wto 13:24, 27 Sie 2024    Temat postu:

To tzw. prawo jest gówniane i już ci o tym pisałem.
Poza tym jest nie na temat bo opiera się o ~Y, a ja pytam o Y.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35363
Przeczytał: 23 tematy

Skąd: z innego Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:02, 27 Sie 2024    Temat postu:

Czy Irbisol zaliczy test na poziomie 5-cio letniego dziecka?
... ma kto taką nadzieję?

Irbisol napisał:
To tzw. prawo jest gówniane i już ci o tym pisałem.
Poza tym jest nie na temat bo opiera się o ~Y, a ja pytam o Y.

Bardzo proszę, jak sobie życzysz :)

Zadanie z matematyki które wkrótce znajdzie się na maturze rozszerzonej z matematyki we wszystkich ziemskich liceach!

Zadanie testowe 1
Dane są dwa zdania pań przedszkolanek z dwóch różnych przedszkoli A1 i A2

Przedszkole A1:

Pani przedszkolanka A1 mówi do dzieci:
A1.
Jutro pójdziemy do kina
Y=K
co w logice matematycznej oznacza:
Y=1 <=> K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro pójdziemy do kina (K=1)

Przedszkole A2:

Pani przedszkolanka A2 mówi do dzieci:
A2.
Jutro nie pójdziemy do kina
Y=~K
co w logice matematycznej oznacza:
Y=1 <=> ~K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro nie pójdziemy do kina (~K=1)

Znaczenie zmiennej Y:
Y=1 - prawdą jest (=1), że pani dotrzyma słowa (Y)
lub krótko:
Y - pani dotrzyma słowa (jedynki w logice matematycznej są domyślne!)

Polecenie:
Podkreśl właściwą relację między zdaniami A1 i A2:
a) Zdania A1 i A2 są tożsame
b) Zdanie A2 jest zaprzeczeniem zdania A1
c) Zdania A1 i A2 są różne na mocy definicji


Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Wto 18:23, 27 Sie 2024, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irbisol




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15385
Przeczytał: 29 tematów


PostWysłany: Wto 18:44, 27 Sie 2024    Temat postu:

Miałeś wskazać różnicę, a nie uciekać w quizy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35363
Przeczytał: 23 tematy

Skąd: z innego Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:14, 27 Sie 2024    Temat postu:

Irbisol napisał:
Miałeś wskazać różnicę, a nie uciekać w quizy.

Test wyżej jest kluczowy dla naszej dalszej dyskusji.
Chciałeś mieć samo Y?
Masz samo Y!
Rozwiąż test na poziomie 5-cio letniego dziecka - to jest warunek konieczny byś zrozumiał prawo Grzechotnika, byś zrozumiał iż ten test to jest właśnie kluczowy początek prawa Grzechotnika


Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Wto 19:15, 27 Sie 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irbisol




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15385
Przeczytał: 29 tematów


PostWysłany: Wto 19:59, 27 Sie 2024    Temat postu:

rafal3006 napisał:
Irbisol napisał:
Miałeś wskazać różnicę, a nie uciekać w quizy.

Test wyżej jest kluczowy dla naszej dalszej dyskusji.

To go rozwiąż i pokaż różnicę.

Ciekawe, ile miesięcy będziesz uciekał przed odpowiedzią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35363
Przeczytał: 23 tematy

Skąd: z innego Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:57, 27 Sie 2024    Temat postu:

Rozwiązanie testu maturalnego z matematyki!
Przez maturzystę Jasia, który zna algebrę Kubusia bo uczą jej w I klasie LO
oraz
Zuzi, 5-cio latki z przedszkola, która tenże test intuicyjnie również rozwiązała prawidłowo, bo algebrę Kubusia wyssała z mlekiem matki nie musząc się jej uczyć!

Irbisol napisał:
rafal3006 napisał:
Irbisol napisał:
Miałeś wskazać różnicę, a nie uciekać w quizy.

Test wyżej jest kluczowy dla naszej dalszej dyskusji.

To go rozwiąż i pokaż różnicę.
Ciekawe, ile miesięcy będziesz uciekał przed odpowiedzią.


Nie muszę rozwiązywać, pokażę ci rozwiązania testu maturalnego przez maturzystę Jasia znającego algebrę Kubusia bo uczą jej w I klasie LO, oraz Zuzi (lat 5) która algebrę Kubusia wyssała z mlekiem matki, nie musząc się jej uczyć!

Zauważ, że rozwiązanie testu przez maturzystę Jasie egzaminator ocenił na:
6 - stopień celujący
Zgadzasz się z tym faktem?

http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/algebra-kubusia-rewolucja-w-logice-matematycznej,16435-8475.html#812045
rafal3006 napisał:
Czy Irbisol zaliczy test na poziomie 5-cio letniego dziecka?
... ma kto taką nadzieję?

Irbisol napisał:
To tzw. prawo jest gówniane i już ci o tym pisałem.
Poza tym jest nie na temat bo opiera się o ~Y, a ja pytam o Y.

Bardzo proszę, jak sobie życzysz :)

Zadanie z matematyki które wkrótce znajdzie się na maturze rozszerzonej z matematyki we wszystkich ziemskich liceach!

Zadanie testowe 1
Dane są dwa zdania pań przedszkolanek z dwóch różnych przedszkoli A1 i A2

Przedszkole A1:

Pani przedszkolanka A1 mówi do dzieci:
A1.
Jutro pójdziemy do kina
Y=K
co w logice matematycznej oznacza:
Y=1 <=> K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro pójdziemy do kina (K=1)

Przedszkole A2:

Pani przedszkolanka A2 mówi do dzieci:
A2.
Jutro nie pójdziemy do kina
Y=~K
co w logice matematycznej oznacza:
Y=1 <=> ~K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro nie pójdziemy do kina (~K=1)

Znaczenie zmiennej Y:
Y=1 - prawdą jest (=1), że pani dotrzyma słowa (Y)
lub krótko:
Y - pani dotrzyma słowa (jedynki w logice matematycznej są domyślne!)

Polecenie:
Podkreśl właściwą relację między zdaniami A1 i A2:
a) Zdania A1 i A2 są tożsame
b) Zdanie A2 jest zaprzeczeniem zdania A1
c) Zdania A1 i A2 są różne na mocy definicji


1.
Rozwiązanie testu maturalnego przez maturzystę Jasia


a)
Czy zdania A1 i A2 są tożsame?


Definicja tożsamości funkcji logicznej:
Dwie funkcje logiczne w tej samej logice (dodatniej bo Y albo ujemnej bo ~Y) są tożsame wtedy i tylko wtedy gdy prawe strony tych funkcji są identyczne.

Nasz przykład:
Odpowiedź:
(A1: Y=K [=] A2: Y=~K) =0
Funkcje A1 i A2 są w logice dodatniej (bo Y)
Wniosek:
Funkcje logiczne A1: Y=K i A2: Y=~K nie są tożsame (=0)

b)
Czy zdanie A2 jest zaprzeczeniem zdania A1 i odwrotnie?


Definicja poprawnego przeczenia dowolnej funkcji logicznej Y=f(x):
Dowolną funkcję logiczną
Y=f(x)
wolno nam tylko i wyłącznie dwustronnie zaprzeczyć:
~Y=~f(x)
Niedozwolone jest zaprzeczenie wyłącznie jednej strony funkcji logicznej Y=f(x)

Definicja znaczka różne # w znaczeniu iż:
Dowolna strona znaczka # jest (=1) negacją drugiej strony
Y=f(x) # ~Y=~f(x) =1
Definicja znaczka różne # jest spełniona (=1) bo dowolna strona znaczka # jest negacją drugiej strony.
Co widać, słychać, i czuć!

Weźmy nasze zdania A1 i A2:
(A1: Y=K # A2: Y=~K) =0
Definicja znaczka różne # nie jest (=0) spełniona bo dowolna strona znaczka # nie jest negacją drugiej strony
Co widać, słychać i czuć!
Wniosek
Funkcje logiczne A1: Y=K i A2: Y=~K nie spełniają (=0) definicji znaczka różne #

c)
Czy zdania A1 i A2 są różne na mocy definicji?


Definicja znaczka różne na mocy definicji ##
Dwie funkcje logiczne Y są różne na mocy definicji ## wtedy i tylko wtedy gdy nie są tożsame (punkt a)) i żadna z nich nie jest zaprzeczeniem drugiej (punkt b))

Nasze funkcje logiczne A1 i A2 spełniają definicję znaczka różne na mocy definicji ##
(A1: Y=K ## A2: Y=~K) =1
Co widać, słychać i czuć!

Podsumowujące rozwiązanie testu przez Jasia:
Polecenie:
Podkreśl właściwą relację między zdaniami A1 i A2:
a) Zdania A1 i A2 są tożsame
b) Zdanie A2 jest zaprzeczeniem zdania A1
c) Zdania A1 i A2 są różne na mocy definicji

Poprawna odpowiedź to punkt c)
cnd

Ocena Jasia w skali 0-5: 6 -celujący!
Tu egzaminator docenił fakt, że Jaś nie wybrał na ślepo odpowiedzi c) co wielu maturzystów robi, ale ją szczegółowo uzasadnił.

2.
Rozwiązanie testu maturalnego przez Zuzię (lat 5) która algebrę Kubusia wyssała z mlekiem matki

Zauważmy, że rozwiązanie matematyczne Jasie pokrywa się z intuicją każdego 5-cio latka tzn.
Każdy 5-cio latek intuicyjnie podkreśli tu rozwiązanie c) bo podlega pod algebrę Kubusia nie mając żadnych szans by się od niej uwolnić.

Uzasadnienie wyboru punktu c) bez znajomości logiki matematycznej na poziomie maturzysty Jasia, który to wszystko matematycznie pięknie uzasadnił to uzasadnienie Zuzi (lat 5) niżej.

Zuzia (lat 5) myśli tu tak:
W przedszkolu A1 pani obiecuje (Y), że jutro pójdziemy do kina A1: Y=K, zaś w przedszkolu A2 pani obiecuje (Y) że jutro nie pójdziemy do kina A2: Y=~K
Gdzie:
Y - obietnica dotrzymana
To są dwie, fundamentalnie różne obietnice skutkujące czymś fundamentalnie innym:
W A1 pójdziemy do kina A1: Y=K, zaś w A2 nie pójdziemy do kina A2: Y=~K, dlatego ja Zuzia (lat 5) zdecydowanie wybieram punkt:
c) Zdania A1 i A2 są różne na mocy definicji


Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Śro 7:42, 28 Sie 2024, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irbisol




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15385
Przeczytał: 29 tematów


PostWysłany: Śro 8:15, 28 Sie 2024    Temat postu:

W tym całym przerośniętym spamie jest gdzieś wskazanie różnicy o którą pytam? Jeżeli tak, zaznacz na niebiesko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35363
Przeczytał: 23 tematy

Skąd: z innego Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:31, 28 Sie 2024    Temat postu:

Czy ma kto nadzieję że Irbisol zrozumie?
Matematyczne banały na poziomie 5-cio letniego dziecka!

Irbisol napisał:
W tym całym przerośniętym spamie jest gdzieś wskazanie różnicy o którą pytam? Jeżeli tak, zaznacz na niebiesko.


Bardzo proszę, odpowiedzi w teście, Jasia i Twoje, zaznaczam na niebiesko.

http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/algebra-kubusia-rewolucja-w-logice-matematycznej,16435-8475.html#812045

rafal3006 napisał:
Czy Irbisol zaliczy test na poziomie 5-cio letniego dziecka?
... ma kto taką nadzieję?

Irbisol napisał:
To tzw. prawo jest gówniane i już ci o tym pisałem.
Poza tym jest nie na temat bo opiera się o ~Y, a ja pytam o Y.

Bardzo proszę, jak sobie życzysz :)

Zadanie z matematyki które wkrótce znajdzie się na maturze rozszerzonej z matematyki we wszystkich ziemskich liceach!

Zadanie testowe 1
Dane są dwa zdania pań przedszkolanek z dwóch różnych przedszkoli A1 i A2

Przedszkole A1:

Pani przedszkolanka A1 mówi do dzieci:
A1.
Jutro pójdziemy do kina
Y=K
co w logice matematycznej oznacza:
Y=1 <=> K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro pójdziemy do kina (K=1)

Przedszkole A2:

Pani przedszkolanka A2 mówi do dzieci:
A2.
Jutro nie pójdziemy do kina
Y=~K
co w logice matematycznej oznacza:
Y=1 <=> ~K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro nie pójdziemy do kina (~K=1)

Znaczenie zmiennej Y:
Y=1 - prawdą jest (=1), że pani dotrzyma słowa (Y)
lub krótko:
Y - pani dotrzyma słowa (jedynki w logice matematycznej są domyślne!)

Polecenie:
Podkreśl właściwą relację między zdaniami A1 i A2:
a) Zdania A1 i A2 są tożsame
b) Zdanie A2 jest zaprzeczeniem zdania A1
c) Zdania A1 i A2 są różne na mocy definicji

Skala ocen egzaminacyjnych: 0-6

Rozwiązanie testu przez maturzystę Jasia i 5-cio letnią Zuzię:

Polecenie:
Podkreśl właściwą relację między zdaniami A1 i A2:
a) Zdania A1 i A2 są tożsame
b) Zdanie A2 jest zaprzeczeniem zdania A1
c) Zdania A1 i A2 są różne na mocy definicji

Ocena egzaminatora:
6 - stopień celujący

Rozwiązanie testu przez fanatyka KRZ, Irbisola:

Polecenie:
Podkreśl właściwą relację między zdaniami A1 i A2:
a) Zdania A1 i A2 są tożsame
b) Zdanie A2 jest zaprzeczeniem zdania A1
c) Zdania A1 i A2 są różne na mocy definicji

Ocena egzaminatora:
0 - test niezaliczony (odpowiedź niepoprawna)

Podsumowując:
Czy zgadzasz się Irbisolu z oceną egzaminatora?
TAK/NIE


Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Śro 10:29, 28 Sie 2024, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irbisol




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15385
Przeczytał: 29 tematów


PostWysłany: Śro 12:21, 28 Sie 2024    Temat postu:

Która wersja jest dla Y a która dla braku Y?

Ostatnio zmieniony przez Irbisol dnia Śro 12:23, 28 Sie 2024, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35363
Przeczytał: 23 tematy

Skąd: z innego Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:35, 28 Sie 2024    Temat postu:

Piłeczka jest w twoim ogródku Irbisolu!
To ty masz się tłumaczyć przed wszystkimi 5-cio latkami i humanistami, dlaczego podkreśliłeś odpowiedź b)?
Czas START!

http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/algebra-kubusia-rewolucja-w-logice-matematycznej,16435-8475.html#812029
Irbisol napisał:
To tzw. prawo jest gówniane i już ci o tym pisałem.
Poza tym jest nie na temat bo opiera się o ~Y, a ja pytam o Y.

Zgodnie z twoim życzeniem póki co rozmawiamy wyłącznie w logice dodatniej (bo Y) nie wspominając ani jednym słowem o logice ujemnej (bo ~Y).
Innymi słowy do tego byś zrozumiał logikę ujemną (bo ~Y) konieczne jest byś zrozumiał logikę dodatnią (bo Y) … a na tym poletku leżysz, kwiczysz.

Irbisol napisał:
Która wersja jest dla Y a która dla braku Y?

Żaden człowiek przy zdrowych zmysłach, czyli 5-cio latek i humanista nie wyobraża sobie zakodowania zdań A1 i A2 bez użycia funkcji logicznej w logice dodatniej (bo Y).

To ty masz zakodować poprawnie matematycznie zdania A1 i A2 bez użycia funkcji logicznej Y.
Z motyką na słońce Irbisolu - choćbyś zjadł 1000 kotletów, to nie zakodujesz matematycznie zdań A1 i A2 bez użycia funkcji logicznej Y!

Przypominam rozwiązanie testu:
http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/algebra-kubusia-rewolucja-w-logice-matematycznej,16435-8475.html#812083
rafal3006 napisał:
Czy ma kto nadzieję że Irbisol zrozumie?
Matematyczne banały na poziomie 5-cio letniego dziecka!

Przedszkole A1:

Pani przedszkolanka A1 mówi do dzieci:
A1.
Jutro pójdziemy do kina
Y=K
co w logice matematycznej oznacza:
Y=1 <=> K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro pójdziemy do kina (K=1)

Przedszkole A2:

Pani przedszkolanka A2 mówi do dzieci:
A2.
Jutro nie pójdziemy do kina
Y=~K
co w logice matematycznej oznacza:
Y=1 <=> ~K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro nie pójdziemy do kina (~K=1)

Znaczenie zmiennej Y:
Y=1 - prawdą jest (=1), że pani dotrzyma słowa (Y)
lub krótko:
Y - pani dotrzyma słowa (jedynki w logice matematycznej są domyślne!)

Polecenie:
Podkreśl właściwą relację między zdaniami A1 i A2:
a) Zdania A1 i A2 są tożsame
b) Zdanie A2 jest zaprzeczeniem zdania A1
c) Zdania A1 i A2 są różne na mocy definicji

Skala ocen egzaminacyjnych: 0-6

Rozwiązanie testu przez maturzystę Jasia i 5-cio letnią Zuzię:

Polecenie:
Podkreśl właściwą relację między zdaniami A1 i A2:
a) Zdania A1 i A2 są tożsame
b) Zdanie A2 jest zaprzeczeniem zdania A1
c) Zdania A1 i A2 są różne na mocy definicji

Ocena egzaminatora:
6 - stopień celujący

Rozwiązanie testu przez fanatyka KRZ, Irbisola:

Polecenie:
Podkreśl właściwą relację między zdaniami A1 i A2:
a) Zdania A1 i A2 są tożsame
b) Zdanie A2 jest zaprzeczeniem zdania A1
c) Zdania A1 i A2 są różne na mocy definicji

Ocena egzaminatora:
0 - test niezaliczony (odpowiedź niepoprawna)

Podsumowując:
Czy zgadzasz się Irbisolu z oceną egzaminatora?
TAK/NIE


Szczegółowe uzasadnienie rozwiązania Jasia i Zuzi (lat 5) masz w tym poście:
http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/algebra-kubusia-rewolucja-w-logice-matematycznej,16435-8475.html#812067
rafal3006 napisał:
Rozwiązanie testu maturalnego z matematyki!
Przez maturzystę Jasia, który zna algebrę Kubusia bo uczą jej w I klasie LO
oraz
Zuzi, 5-cio latki z przedszkola, która tenże test intuicyjnie również rozwiązała prawidłowo, bo algebrę Kubusia wyssała z mlekiem matki nie musząc się jej uczyć!


Piłeczka jest w twoim ogródku Irbisolu - to ty masz się tłumaczyć przed wszystkimi 5-cio latkami i humanistami, dlaczego podkreśliłeś odpowiedź b)?
Czas START!


Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Śro 14:11, 28 Sie 2024, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irbisol




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15385
Przeczytał: 29 tematów


PostWysłany: Śro 20:12, 28 Sie 2024    Temat postu:

rafal3006 napisał:
Żaden człowiek przy zdrowych zmysłach, czyli 5-cio latek i humanista nie wyobraża sobie zakodowania zdań A1 i A2 bez użycia funkcji logicznej w logice dodatniej (bo Y).

Chyba zrobię ankietę i będę pytał ludzi, czy wyobrażają sobie zakodowanie tych zdań "bez użycia funkcji logicznej w logice dodatniej (bo Y)" :rotfl:
Bo wg ciebie dla 5-latka oczywiste jest, że zdania zaprzeczające sobie nawzajem nie zaprzeczają sobie nawzajem, lecz są "różne ma mocy definicji, bo Y" :rotfl:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35363
Przeczytał: 23 tematy

Skąd: z innego Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:15, 28 Sie 2024    Temat postu:

Kwadratura koła dla Irbisola!

Irbisol napisał:
rafal3006 napisał:
Żaden człowiek przy zdrowych zmysłach, czyli 5-cio latek i humanista nie wyobraża sobie zakodowania zdań A1 i A2 bez użycia funkcji logicznej w logice dodatniej (bo Y).

Chyba zrobię ankietę i będę pytał ludzi, czy wyobrażają sobie zakodowanie tych zdań "bez użycia funkcji logicznej w logice dodatniej (bo Y)" :rotfl:
Bo wg ciebie dla 5-latka oczywiste jest, że zdania zaprzeczające sobie nawzajem nie zaprzeczają sobie nawzajem, lecz są "różne ma mocy definicji, bo Y" :rotfl:


Znaczenie zdań pań przedszkolanek z przedszkoli A1 i A2 doskonale rozumie każdy 5-cio latek i każdy humanista, czego dowód w cytacie niżej.

http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/algebra-kubusia-rewolucja-w-logice-matematycznej,16435-8475.html#812083
rafal3006 napisał:
Czy ma kto nadzieję że Irbisol zrozumie?
Matematyczne banały na poziomie 5-cio letniego dziecka!

Przedszkole A1:

Pani przedszkolanka A1 mówi do dzieci:
A1.
Jutro pójdziemy do kina
Y=K
co w logice matematycznej oznacza:
Y=1 <=> K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro pójdziemy do kina (K=1)

Przedszkole A2:

Pani przedszkolanka A2 mówi do dzieci:
A2.
Jutro nie pójdziemy do kina
Y=~K
co w logice matematycznej oznacza:
Y=1 <=> ~K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro nie pójdziemy do kina (~K=1)

Znaczenie zmiennej Y:
Y=1 - prawdą jest (=1), że pani dotrzyma słowa (Y)
lub krótko:
Y - pani dotrzyma słowa (jedynki w logice matematycznej są domyślne!)

Przedstawione w cytacie kodowania zdań A1 i A2 to naturalna logika matematyczna każdego 5-cio latka i humanisty.
Każdy 5-cio latek doskonale wie kiedy pani dotrzyma słowa (Y) w przedszkolu A1 oraz kiedy pani dotrzyma słowa (Y) w przedszkolu A2.

Zwrot „pani dotrzyma słowa (Y)” to jest właśnie funkcja logiczna Y której znaczenie w obu zdaniach A1 i A2 jest IDENTYCZNE!

Znaczenie zmiennej Y:
Y=1 - prawdą jest (=1), że pani dotrzyma słowa (Y)
lub krótko:
Y - pani dotrzyma słowa (jedynki w logice matematycznej są domyślne!)

Twierdzę Irbisolu, że choćbyś zjadł 1000 kotletów to nie masz szans na poprawne zakodowanie znaczenia zdań A1 i A2 bez użycia funkcji logicznej Y, czyli bez zwrotu „pani dotrzyma słowa (Y)”

Próbować każdy może tak jak śpiewać każdy może:
https://www.youtube.com/watch?v=ENvAmLuj5ko

Zatem zaczynamy od początku:

Przedszkole A1:

Pani przedszkolanka A1 mówi do dzieci:
A1.
Jutro pójdziemy do kina

5-cio letnia Zuzia do Irbisola:
Czy wiesz kiedy jutro pani dotrzyma słowa (Y)?
Irbisol:
Twoje pytanie Zuziu jest dla mnie za trudne - leżę i kwiczę, nie wiem kiedy jutro pani dotrzyma słowa (Y).

Przedszkole A2:

Pani przedszkolanka A2 mówi do dzieci:
A2.
Jutro nie pójdziemy do kina

5-cio letnia Małgosia do Irbisola:
Czy wiesz kiedy jutro pani dotrzyma słowa (Y)?
Irbisol:
Twoje pytanie Małgosiu jest dla mnie za trudne - leżę i kwiczę, nie wiem kiedy jutro pani dotrzyma słowa (Y).

Kwadratura koła dla Irbisola:
Zakoduj matematyczne znaczenie zdań A1 i A2 inaczej niż to przedstawiono w cytacie wyżej, czyli bez zwrotu „pani dotrzyma słowa (Y)”
Czas START!


Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Śro 21:40, 28 Sie 2024, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irbisol




Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15385
Przeczytał: 29 tematów


PostWysłany: Czw 7:29, 29 Sie 2024    Temat postu:

Sam to zrobiłeś, schizofreniku.
Bezpośrednio pod napisami A1 i A2.
I wg ciebie jedno zdanie absolutnie nie zaprzecza drugiemu :rotfl:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35363
Przeczytał: 23 tematy

Skąd: z innego Wszechświata
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:50, 29 Sie 2024    Temat postu:

Irbisol napisał:
Sam to zrobiłeś, schizofreniku.
Bezpośrednio pod napisami A1 i A2.
I wg ciebie jedno zdanie absolutnie nie zaprzecza drugiemu :rotfl:

Skup się.
Ani ja, ani żaden 5-cio latek i humanista nie potrafimy zakodować zdań A1 i A2 bez użycia funkcji logicznej w logice dodatniej (bo Y), czyli bez zwrotu "pani dotrzyma słowa (Y)"

Ty twierdzisz że jest to możliwe, zatem po prostu zrób to!

http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/algebra-kubusia-rewolucja-w-logice-matematycznej,16435-8475.html#812119
rafal3006 napisał:
Kwadratura koła dla Irbisola!

http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/algebra-kubusia-rewolucja-w-logice-matematycznej,16435-8475.html#812083
rafal3006 napisał:
Czy ma kto nadzieję że Irbisol zrozumie?
Matematyczne banały na poziomie 5-cio letniego dziecka!

Przedszkole A1:

Pani przedszkolanka A1 mówi do dzieci:
A1.
Jutro pójdziemy do kina
Y=K
co w logice matematycznej oznacza:
Y=1 <=> K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro pójdziemy do kina (K=1)

Przedszkole A2:

Pani przedszkolanka A2 mówi do dzieci:
A2.
Jutro nie pójdziemy do kina
Y=~K
co w logice matematycznej oznacza:
Y=1 <=> ~K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro nie pójdziemy do kina (~K=1)

Znaczenie zmiennej Y:
Y=1 - prawdą jest (=1), że pani dotrzyma słowa (Y)
lub krótko:
Y - pani dotrzyma słowa (jedynki w logice matematycznej są domyślne!)


Zatem zaczynamy od początku:

Przedszkole A1:

Pani przedszkolanka A1 mówi do dzieci:
A1.
Jutro pójdziemy do kina

5-cio letnia Zuzia do Irbisola:
Czy wiesz kiedy jutro pani dotrzyma słowa (Y)?
Irbisol:
Twoje pytanie Zuziu jest dla mnie za trudne - leżę i kwiczę, nie wiem kiedy jutro pani dotrzyma słowa (Y).

Przedszkole A2:

Pani przedszkolanka A2 mówi do dzieci:
A2.
Jutro nie pójdziemy do kina

5-cio letnia Małgosia do Irbisola:
Czy wiesz kiedy jutro pani dotrzyma słowa (Y)?
Irbisol:
Twoje pytanie Małgosiu jest dla mnie za trudne - leżę i kwiczę, nie wiem kiedy jutro pani dotrzyma słowa (Y).

Kwadratura koła dla Irbisola:
Zakoduj matematyczne znaczenie zdań A1 i A2 inaczej niż to przedstawiono w cytacie wyżej, czyli bez zwrotu „pani dotrzyma słowa (Y)”
Czas START!


Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Czw 8:51, 29 Sie 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ŚFiNiA Strona Główna -> Filozofia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 339, 340, 341 ... 370, 371, 372  Następny
Strona 340 z 372

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin