|
ŚFiNiA ŚFiNiA - Światopoglądowe, Filozoficzne, Naukowe i Artystyczne forum - bez cenzury, regulamin promuje racjonalną i rzeczową dyskusję i ułatwia ucinanie demagogii. Forum założone przez Wuja Zbója.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irbisol
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15474
Przeczytał: 25 tematów
|
Wysłany: Sob 16:12, 20 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
rafal3006 napisał: |
W cytacie wyżej mamy dwa zamknięte światy matematyczne:
Kod: |
OT
Zamknięty świat operatora transmisji Y|=p
##
ON
Zamknięty świat operatora negacji Y|=~p
Gdzie:
## - różne na mocy definicji
|
Te zamknięte światy bronione są przed intruzami z zewnątrz przez matematykę ścisłą.
Jest zatem matematycznie i fizycznie niemożliwe by Irbisol wziął sobie dowolne zdanie z operatora negacji Y|=~p i przemycił go operatora transmisji Y|=p. |
A gdy chcę wskazać różnicę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:11, 20 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Irbisol napisał: | rafal3006 napisał: |
W cytacie wyżej mamy dwa zamknięte światy matematyczne:
Kod: |
OT
Zamknięty świat operatora transmisji Y|=p
##
ON
Zamknięty świat operatora negacji Y|=~p
Gdzie:
## - różne na mocy definicji
|
Te zamknięte światy bronione są przed intruzami z zewnątrz przez matematykę ścisłą.
Jest zatem matematycznie i fizycznie niemożliwe by Irbisol wziął sobie dowolne zdanie z operatora negacji Y|=~p i przemycił go operatora transmisji Y|=p. |
A gdy chcę wskazać różnicę? |
Irbisolu, rozmawiamy o matematyce a nie o założeniu iż 5-cio latek ma kłopoty z rozróżnieniem dwóch zdań A1 i A2:
A1.
Jutro pójdziemy do kina
Y=K
##
A2.
Jutro nie pójdziemy do kina
Y=~K
Gdzie:
## - funkcje logiczne różne na mocy definicji
Definicja znaczka różne na mocy definicji ##:
Dwie funkcje logiczne w tej samej logice dodatniej (bo Y) albo ujemnej (bo ~Y) są różne na mocy definicji wtedy i tylko wtedy gdy prawe strony tych funkcji nie są tożsame
Pytanie do Irbisola:
Rozumiesz i akceptujesz definicję znaczka różne na mocy definicji ##?
Ja wiem że tego nie ma w twoim KRZ-cie, ale fakt że nie ma oznacza, że posługujesz się gównem a nie logiką matematyczną - dla niepoznaki zwanym Klasycznym Rachunkiem Zdań.
Zgadzasz się z tym faktem?
TAK/NIE
Zgadzasz się porozmawiać o matematyce a nie szukaniu jakieś osoby (debila) która nie wie iż zdania A1 i A2 są różne na mocy definicji ##!
Czy znajdziesz człowieka w wieku 5-lat i wyżej który nie odróżnia sensu zdań A1 i A2 i któremu będziesz musiał tłumaczyć różnicę między nimi - ile taki człowiek ma mieć lat wedle ciebie lat - roczek, a może 2 roczki.
W matematyce nie zakładamy absurdów, że 5-cio latek nie wie co to jest operator transmisji Y|=p i operator negacji Y|=~P i nie wie jak te operatory działają.
5-cio latek zna perfekcyjnie w praktyce zarówno operator transmisji Y|=p, jak i operator negacji Y|=~p i nie musi tu uczyć się teorii, bo on pod tą teorię podlega i ma zero szans by się od tej teorii uwolnić!
Identycznie masz z gramatyką języka np. polskiego.
Czy Polak musi się uczyć gramatyki języka polskiego bo inaczej nie będzie się umiał tym językiem posługiwać?
Kto zaczyna tłumaczyć 2-latkowi który jeszcze nie mówi gramatykę formalną języka polskiego?
Po co 2-latkowi jakieś gówna w rodzaju podmiot, orzeczenie, przysłówek dópówek etc - ja nigdy (daję słowo) nie znałem gramatyki j, polskiego i do tej pory nie znam, bo ta teoria jest mi psu na budę potrzebna, co nie oznacza że nie potrafię mówić i pisać po polsku - ja gramatykę (ty też) wyssałem z mlekiem matki i nigdy nie musiałem się jej uczyć - i się NIE uczyłem
Kto przed wypowiedzeniem dowolnego zdania po polsku najpierw po cichutku dokonuje w myślach rozbioru gramatycznego zdania które za chwilkę ma wypowiedzieć?
W matematyce chodzi o to by opisać matematycznie język potoczny a nie o zakładanie głupot że ktoś (kto?!) może nie rozumieć sensu zdań A1 i A2 wyżej wypowiedzianych.
Komu ty chcesz tłumaczyć różnice między zdaniami A1 i A2?
Pytam na serio?
Małpie w ZOO - o to ma sens udaj się do ZOO.
Pewne jest że każda małpa w ZOO ma w małym paluszku zdania typu A1 i A2 w swoim małpim języku - operator transmisji Y|=p i negacji Y|=~p również każda małpa w ZOO ma w małym paluszku - to absolutnie pewne, bo bez tego wykluczona jest egzystencja w naszym świecie rzeczywistym.
Podsumowując:
Czy jesteś w stanie rozmawiać o matematyce 5-cio latka który rozumienie zdań A1 i A2 ma w małym paluszku, czy też nie potrafisz o takiej matematyce rozmawiać?
Pytam na serio - odpowiedz na to pytanie.
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Sob 17:41, 20 Kwi 2024, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irbisol
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15474
Przeczytał: 25 tematów
|
Wysłany: Sob 17:44, 20 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
.Odpowiedz na pytanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:14, 20 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Irbisol napisał: | rafal3006 napisał: |
W cytacie wyżej mamy dwa zamknięte światy matematyczne:
Kod: |
OT
Zamknięty świat operatora transmisji Y|=p
##
ON
Zamknięty świat operatora negacji Y|=~p
Gdzie:
## - różne na mocy definicji
|
Te zamknięte światy bronione są przed intruzami z zewnątrz przez matematykę ścisłą.
Jest zatem matematycznie i fizycznie niemożliwe by Irbisol wziął sobie dowolne zdanie z operatora negacji Y|=~p i przemycił go operatora transmisji Y|=p. |
A gdy chcę wskazać różnicę? |
A1.
Jutro pójdziemy do kina
Y=K
##
A2.
Jutro nie pójdziemy do kina
Y=~K
Gdzie:
## - funkcje logiczne różne na mocy definicji
Każdy człowiek musi w jakimś monecie swego życia nauczyć się odróżniać zdanie A1 od zdnaia A2 i takiemu człowiekowi trzeba wytłumaczyć różnicę.
Nikt 5-min po urodzeniu nie zna najprostszego nawet języka - zdania A1 i A2 to dla noworotka kosmos, czyli daleka przyszłość.
Pytanie na serio - komu chcesz tłumaczyć różnicę między zdaniami A1 i A2?
5-cio latkowi, chcesz zostać pośmiewiskiem w przedszkolu - to udaj się do przedszkola.
Powtórzę:
Rozmawiamy w tej chwili o konkretnym przykładzie A1 i A2
Komu chcesz tłumaczyć różnicę w znaczeniu zdań A1 i A2?
Przykład proszę.
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Sob 18:28, 20 Kwi 2024, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irbisol
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15474
Przeczytał: 25 tematów
|
Wysłany: Sob 19:24, 20 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Tobie.
Bo napisałeś, że każda funkcja przekształcająca elementy zbioru A w elementy zbioru A nic nie zmienia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:58, 20 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Czy mózg Irbisola kiedykolwiek zrozumie logikę matematyczną która posługują się 5-cio latki?
.. oto jest pytanie.
Irbisol napisał: | Tobie.
Bo napisałeś, że każda funkcja przekształcająca elementy zbioru A w elementy zbioru A nic nie zmienia. |
Ja pierdolę ... znów spierdala od naszego aktualnego tematu.
Irbisolu, oto nasza wspólna kwintesencja w temacie naszego sporu:
http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/algebra-kubusia-rewolucja-w-logice-matematycznej,16435-6450.html#793501
rafal3006 napisał: |
Kwintesencja naszego sporu jest taka:
1.
Ja, Rafał 3006 napisałem dokładnie to:
W dyskusji na temat funkcji tożsamościowej wyłącznie idiota wtrąca się z funkcją negacji
2.
Irbisol twierdzi, że ma prawo w dyskusji na temat funkcji tożsamościowej wtrącić funkcję negacji i że to ma sens.
Czy zgadzasz się z kwintesencją naszego sporu?
|
http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/algebra-kubusia-rewolucja-w-logice-matematycznej,16435-6450.html#793513
Irbisol napisał: | Odpowiadając: tak, to jest kwintesencja. |
Irbisolu, ni w ząb nie rozumiesz algebry Kubusia która jest algebrą wszystkich 5-cio latków, jej ekspertów.
Każdy 5-cio latek ma w dupie jakieś tam twoje funkcje, jakieś tam twoje elementy zbioru A które przekształcają się w elementy zbioru A etc.
Ja też mam w dupie, bo na ten moment dobra wróżka zamieniła mnie w „panią przedszkolanką” która nie zna dyskusji Rafała3006 z tobą, która ma zerowe pojęcie o KRZ, oraz zerowe pojęcie o jakiejkolwiek zaawansowanej matematyce, choćby funkcji liniowej Y=x-4 etc.
Algebra Kubusia to język potoczny wszystkich ludzi, to język komunikacyjny człowieka z człowiekiem w życiu codziennym.
Oczywiście algebra Kubusia działa też fenomenalnie w matematyce, fizyce etc, ale aby ją poznać musimy w przełożeniu na matematykę klasyczną zacząć od zrozumienia tabliczki mnożenia do 100 czyli po pierwsze i najważniejsze musimy zrozumieć język potoczny 5-cio latków na przykładach stosownych do ich wieku.
Dokładnie takimi przykładami są moje zdania A1 i A2.
A1.
Jutro pójdziemy do kina
Y=K
##
A2.
Jutro nie pójdziemy do kina
Y=~K
Gdzie:
## - funkcje logiczne różne na mocy definicji
Innymi słowy kategoria zdań na poziomie 5-cio latka to obietnice bezwarunkowe, doskonale znane wszelkim istotą żywym, od pchły po człowieka.
Definicja obietnicy bezwarunkowej:
1.
Obietnica bezwarunkowa to zdanie twierdzące definiujące czynność do wykonania w czasie przyszłym - dla ułatwienia zrozumienia zaczynamy od słówka „Jutro”
2.
W obietnicy bezwarunkowej z definicji istnieje „zmienna wolna” Y ustawiana przez nadawcę wedle jego „widzi mi się”
Znaczenie zmiennej wolnej Y:
Y=1 - prawda jest (=1), że dotrzymam słowa (Y)
~Y=1 - prawdą jest (=1) że nie dotrzymam słowa (~Y)
3.
Oczywiście zakładamy że zarówno nadawca jak i odbiorca rozumieją o czym mówią, czyli znane są im pojęcia zarówno x i zaprzeczenie pojęcia x (~x)
Przykład z naszych zdań A1 i A2:
Nadawca i odbiorca musi wiedzieć co to znaczy:
K - idziemy do kina
~K - nie idziemy do kina
Inne obietnice tej samej klasy to na przykład:
A1:
Jutro pójdziemy na basen
Y=B
##
A2:
Jutro nie pójdziemy na basen
Y=~B
gdzie:
## - różne na mocy definicji
Definicja znaczka różne na mocy definicji ##:
Dwie funkcje logiczne w tej samej logice dodatniej (bo Y) i ujemnej (bo ~Y) są różne na mocy definicji wtedy i tylko wtedy gdy prawe strony tych funkcji nie są tożsame.
Pytanie do Irbisola:
Czy zgadzasz się, bym ci wytłumaczył logikę matematyczną obietnic bezwarunkowych wyżej zdefiniowanych na przykładzie zrozumiałym przez każdego 5-cio latka?
W przełożeniu na matematykę klasyczną będzie to matematyczny odpowiednik nauki tabliczki mnożenia do 100.
Irbisolu:
Nigdy nie poznasz logiki matematycznej 5-cio latków nie znając tabliczki mnożenia do 100 na gruncie logiki matematycznej (przenośnia).
Dotrze to kiedykolwiek do ciebie, czy nigdy?
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Sob 21:29, 20 Kwi 2024, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 6:05, 21 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
HIP HIP Huuura!
Wiem Irbisolu jak do ciebie dotrzeć byś zrozumiał algebrę Kubusia!
... tylko czy zgodzisz się współpracować?
Definicja ziemskiej implikacji podana przez Macjana w mojej dyskusji na śfinii:
http://www.sfinia.fora.pl/forum-kubusia,12/elementarz-algebry-boole-a-irbisol-macjan-str-10,2605-240.html#55877
@Macjan
Zrozum - treść zdania, czyli to, o czym ono mówi, nie może w żaden sposób wpływać na jego zapis symboliczny. Zdanie "... i ..." jest koniunkcją niezależnie od tego, co wstawimy w wykropkowane miejsca. Tak samo zdanie "Jeśli ... to ..." jest implikacją.
Źródłem naszych nieporozumień jest definicja zdania zawsze prawdziwego na gruncie KRZ.
Jak zwykle genialny jest tu Volrath, wykładowca logiki matematycznej z którym dyskutowałem, gdy AK była niemowlęciem (rok 2008)
Zobacz co pisze Volrath!
http://www.sfinia.fora.pl/forum-kubusia,12/kubusiowa-szkola-logiki-na-zywo-dyskusja-z-volrathem,3591-25.html#69416
Wysłany: Nie 0:09, 02 Lis 2008
volrath napisał: |
Jeśli zwierzę jest psem to ma cztery łapy
P => Ł
Wiemy, że:
P i 4Ł = 1 (pies)
P i ~4Ł = 0 (brak psów bez 4 łap)
~P i 4Ł = 1 (słoń)
~P i ~4Ł = 1 (mrówka)
Należy zdanie sprawdzić względem każdej opcji, by stwierdzić, że zdanie jest prawdziwe.
Na przykład:
Zdanie P => 4Ł.
Jest prawdziwe, ale nie dlatego "bo pies", ale także dlatego, bo reszta (mrówka, słoń i nie pies bez 4 łap).
Czy zdanie P => 4Ł jest prawdziwe dla mrówkek?
Mrówka = ~P i ~4Ł. P => 4Ł dla 0 0 (bo ~P i ~4Ł) jest prawdziwe. Więc jest spełnione dla mrówek.
Dla słoni?
Analogicznie dla 0 1 (~P i 4Ł) jest prawdziwe.
O psach? 1 1 jest prawdziwe.
O psach bez 4 łap? 1 0 jest fałszywe. Czyli zgodne z informacjami bazowymi (P i ~4Ł = 0).
Czyli w sumie zdanie P => 4Ł jest prawdziwe (bo wszystko się zgadza z bazową tabelą "wiedzy").
Teraz weźmy zdanie ~4Ł => ~P.
Mrówki (~P i ~4Ł): 1 1, Prawdziwe.
Słonie (~P i 4Ł): 0 1, Prawdziwe
Psy (P i 4Ł): 1 1, Prawdziwe
Psy bez 4 łap (P i ~4Ł): 1 0, Fałszywe
Zdanie ~4Ł => ~P mówi dokładnie to samo o mrówkach, słoniach, psach i psach bez 4 łap, co zdanie P => 4Ł (czyli tyle, że pierwsze 3 mogą istnieć, a ostatnie nie istnieją).
I tak samo jest zgodne z prawdziwym stanem rzeczy opisanym wcześniej. |
Wszysko co Volrah napisał wyżej jest w 100% zgodne także z algebrą Kubusia!
Czy zgadzasz się z tym faktem Irbisolu?
Wreszcie!
Wreszcie mamy wspólny punkt zaczepienia między AK i KRZ!
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Nie 8:31, 21 Kwi 2024, w całości zmieniany 14 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irbisol
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15474
Przeczytał: 25 tematów
|
Wysłany: Nie 9:13, 21 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
rafal3006 napisał: | Czy mózg Irbisola kiedykolwiek zrozumie logikę matematyczną która posługują się 5-cio latki?
.. oto jest pytanie.
Irbisol napisał: | Tobie.
Bo napisałeś, że każda funkcja przekształcająca elementy zbioru A w elementy zbioru A nic nie zmienia. |
Ja pierdolę ... znów spierdala od naszego aktualnego tematu. |
Aktualny temat jest taki, że mam prawo napisać o negacji w kontekście różnic z tożsamościowością.
Zapytałeś, po co miałbym to robić. Wyżej masz odpowiedź.
Jesteś takim funkcjonalnym analfabetą, że już się zaplątałeś i nawet nie masz pojęcia, że ta odpowiedź jest jak najbardziej na temat. Co więcej - jest to odpowiedź na pytanie, które sam zadałeś. A mimo to uznałeś, że odpowiadając na twoje pytanie, "spierdalam od aktualnego tematu".
W dalszej części pierdzielisz znowu o AK bez kontekstu, byle ilością zamaskować swój funkcjonalny analfabetyzm.
Urocze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:11, 21 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Irbisol napisał: | rafal3006 napisał: | Czy mózg Irbisola kiedykolwiek zrozumie logikę matematyczną która posługują się 5-cio latki?
.. oto jest pytanie.
Irbisol napisał: | Tobie.
Bo napisałeś, że każda funkcja przekształcająca elementy zbioru A w elementy zbioru A nic nie zmienia. |
Ja pierdolę ... znów spierdala od naszego aktualnego tematu. |
Aktualny temat jest taki, że mam prawo napisać o negacji w kontekście różnic z tożsamościowością.
Zapytałeś, po co miałbym to robić. Wyżej masz odpowiedź.
Jesteś takim funkcjonalnym analfabetą, że już się zaplątałeś i nawet nie masz pojęcia, że ta odpowiedź jest jak najbardziej na temat. Co więcej - jest to odpowiedź na pytanie, które sam zadałeś. A mimo to uznałeś, że odpowiadając na twoje pytanie, "spierdalam od aktualnego tematu".
W dalszej części pierdzielisz znowu o AK bez kontekstu, byle ilością zamaskować swój funkcjonalny analfabetyzm.
Urocze. |
Zaproponowałem ci dyskusję w temacie funkcji tożsamościowej na najprostszym możliwym przykładzie zrozumiałem przez każdego 5-cio latka.
Od tego uciekłaś tchórzu:
http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/algebra-kubusia-rewolucja-w-logice-matematycznej,16435-6500.html#793733
rafal3006 napisał: | Irbisol napisał: | rafal3006 napisał: |
W cytacie wyżej mamy dwa zamknięte światy matematyczne:
Kod: |
OT
Zamknięty świat operatora transmisji Y|=p
##
ON
Zamknięty świat operatora negacji Y|=~p
Gdzie:
## - różne na mocy definicji
|
Te zamknięte światy bronione są przed intruzami z zewnątrz przez matematykę ścisłą.
Jest zatem matematycznie i fizycznie niemożliwe by Irbisol wziął sobie dowolne zdanie z operatora negacji Y|=~p i przemycił go operatora transmisji Y|=p. |
A gdy chcę wskazać różnicę? |
A1.
Jutro pójdziemy do kina
Y=K
##
A2.
Jutro nie pójdziemy do kina
Y=~K
Gdzie:
## - funkcje logiczne różne na mocy definicji
Każdy człowiek musi w jakimś monecie swego życia nauczyć się odróżniać zdanie A1 od zdania A2 i takiemu człowiekowi trzeba wytłumaczyć różnicę.
Nikt 5-min po urodzeniu nie zna najprostszego nawet języka - zdania A1 i A2 to dla noworodka kosmos, czyli daleka przyszłość.
Pytanie na serio - komu chcesz tłumaczyć różnicę między zdaniami A1 i A2?
5-cio latkowi, chcesz zostać pośmiewiskiem w przedszkolu - to udaj się do przedszkola.
Powtórzę:
Rozmawiamy w tej chwili o konkretnym przykładzie A1 i A2
Komu chcesz tłumaczyć różnicę w znaczeniu zdań A1 i A2?
Przykład proszę. |
Ty natomiast żadnego konkretnego przykładu w temacie twojej funkcji tożsamościowej nie podałeś!
Napisałeś tylko i wyłącznie to:
Irbisol napisał: | Tobie.
Bo napisałeś, że każda funkcja przekształcająca elementy zbioru A w elementy zbioru A nic nie zmienia. |
Twoim zdaniem zmienia i to jest twoja matematyczna klęska - oczywiście konkretnego przykładu na pozime ucznia I klasy LO w temacie JAK ZMIENIA, gdzie zmienia, nigdy nie podasz!
Twoje twierdzenie iz funkcja tożsamościowa coś ci tam zmienia to tylko twoje bredzenie z dowodem w postaci tupania nóżkami i machaniem łapkami - nic więcej, bo żadnego konkretnego przykładu na poziomie I klasy LO NIGDY nie podasz.
cnd
Podaj konkretny przykład zrozumiały dla ucznia I klasy LO, bo chcesz mówić o zbiorach!
Jeśli nie potrafisz podać prostego przykładu w zbiorach jak ty rozumiesz swoją funkcję tożsamościową, to twoja logika matematyczna jest gówno-logiką.
Mój przykład funkcji tożsamościowej w zdarzeniach masz wyżej - ty od tego przykładu spierdoliłeś.
Nie chcesz o nim dyskutować tchórzu?
W takim razie czekam na twój przykład funkcji tożsamościowej w zbiorach - oczywistym jest, że musi to być przykład na poziomie ucznia I klasy LO!
Czekam, tchórzu
P.S.
Właśnie naprowadziłeś mnie na coś FANTASTYCZNEGO.
Piszę nowy rozdział w AK
29.0 Klasyczny rachunek Zdań vs Algebra Kubusia (w trakcie pisania)
... i za to ci dziękuję.
Dokładnie na tym polega twoja użyteczność jako wroga Nr. 1 algebry Kubusia
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Nie 10:30, 21 Kwi 2024, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irbisol
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15474
Przeczytał: 25 tematów
|
Wysłany: Nie 11:14, 21 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
rafal3006 napisał: | Irbisol napisał: | rafal3006 napisał: | Irbisol napisał: | Tobie.
Bo napisałeś, że każda funkcja przekształcająca elementy zbioru A w elementy zbioru A nic nie zmienia. |
Ja pierdolę ... znów spierdala od naszego aktualnego tematu. |
Aktualny temat jest taki, że mam prawo napisać o negacji w kontekście różnic z tożsamościowością.
Zapytałeś, po co miałbym to robić. Wyżej masz odpowiedź.
Jesteś takim funkcjonalnym analfabetą, że już się zaplątałeś i nawet nie masz pojęcia, że ta odpowiedź jest jak najbardziej na temat. Co więcej - jest to odpowiedź na pytanie, które sam zadałeś. A mimo to uznałeś, że odpowiadając na twoje pytanie, "spierdalam od aktualnego tematu".
W dalszej części pierdzielisz znowu o AK bez kontekstu, byle ilością zamaskować swój funkcjonalny analfabetyzm.
Urocze. |
Zaproponowałem ci dyskusję w temacie funkcji tożsamościowej na najprostszym możliwym przykładzie zrozumiałem przez każdego 5-cio latka.
Od tego uciekłaś tchórzu |
Nie uciekłem, schizofreniku, lecz po prostu ignoruję twoje ucieczki od bieżącego tematu.
Czyli: czy mam prawo pisać o negacji w kontekście różnic z funkcją tożsamościową.
Cytat: | Irbisol napisał: | Tobie.
Bo napisałeś, że każda funkcja przekształcająca elementy zbioru A w elementy zbioru A nic nie zmienia. |
Twoim zdaniem zmienia i to jest twoja matematyczna klęska - oczywiście konkretnego przykładu na pozime ucznia I klasy LO w temacie JAK ZMIENIA, gdzie zmienia, nigdy nie podasz!
Twoje twierdzenie iz funkcja tożsamościowa coś ci tam zmienia to tylko twoje bredzenie |
Funkcjonalny analfabeta uznał, iż stwierdzenie że nie każda funkcja przekształcająca elementy zbioru A w elementy zbioru A nic nie zmienia oznacza to samo, że funkcja tożsamościowa coś zmienia
To już jest galopujące upośledzenie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:39, 21 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Irbisol napisał: | Cytat: | Irbisol napisał: | Tobie.
Bo napisałeś, że każda funkcja przekształcająca elementy zbioru A w elementy zbioru A nic nie zmienia. |
Twoim zdaniem zmienia i to jest twoja matematyczna klęska - oczywiście konkretnego przykładu na pozime ucznia I klasy LO w temacie JAK ZMIENIA, gdzie zmienia, nigdy nie podasz!
Twoje twierdzenie iz funkcja tożsamościowa coś ci tam zmienia to tylko twoje bredzenie |
Funkcjonalny analfabeta uznał, iż stwierdzenie że nie każda funkcja przekształcająca elementy zbioru A w elementy zbioru A nic nie zmienia oznacza to samo, że funkcja tożsamościowa coś zmienia
To już jest galopujące upośledzenie. |
Podaj konkretny przykład takiej funkcji w zbiorach na poziomie I klasy LO.
Leżymy i kwiczymy - konkretnego przykładu na poziomie I klasy LO nigdy nie podasz, bo taki przykład fizycznie nie istnieje.
cnd
Chyba masz pomroczność jasną
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irbisol
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15474
Przeczytał: 25 tematów
|
Wysłany: Nie 11:47, 21 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Ale jaki konkretnie przykład chcesz?
I co zrobisz, jak go podam?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:52, 21 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Irbisol napisał: |
Ale jaki konkretnie przykład chcesz?
I co zrobisz, jak go podam? |
Ma być to przykład w zbiorach na poziomie I klasy LO, pokazujący że:
Irbisol napisał: | Nie każda funkcja przekształcająca elementy zbioru A w elementy zbioru A nic nie zmienia |
Nigdy takiego przykładu nie podasz.
cnd
Tchórz będzie teraz uciekał do nieskończoności albo się TOTALNIE skompromituje jako matematyk - trzeciej możliwości brak.
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Nie 13:48, 21 Kwi 2024, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irbisol
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15474
Przeczytał: 25 tematów
|
Wysłany: Nie 15:16, 21 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Więc jak podam ten przykład, to jaką karę wybierasz sobie za pyskowanie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:40, 21 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Irbisol napisał: | Więc jak podam ten przykład, to jaką karę wybierasz sobie za pyskowanie? |
Skasuję calusieńką algebrę Kubusia i dodatowo pozwolę ci pocałowac mnie w dupę.
Czy kto ma nadzieję że Irbisol poda ten przykład?
Pewne jest że za chwilkę zobaczymy jego standard: "w koło Macieju" byle nie zapisac tego gówno-przykładu.
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Nie 16:03, 21 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irbisol
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15474
Przeczytał: 25 tematów
|
Wysłany: Nie 18:51, 21 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Negacja.
Zbiór: A = {0, 1}
f(0) = 1
f(1) = 0
Funkcja przekształca elementy zbioru A w elementy zbioru A.
I coś zmienia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:18, 21 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Irbisol napisał: | Negacja.
Zbiór: A = {0, 1}
f(0) = 1
f(1) = 0
Funkcja przekształca elementy zbioru A w elementy zbioru A.
I coś zmienia. |
Masz zerowe pojęcie o logice matematycznej, to co zapisałeś to jedno wielkie, potwornie śmierdzące gówno a nie definicja negacji.
Na początek zapoznaj się proszę z dowodami zero-jedynkowymi niezapomnianego makarona czterojajecznego (rok 2007).
Jak nie zrozumiesz poniższego dowodu to nigdy niczego nie zrozumiesz w logice matematycznej.
http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/implikacja-nowy-jezyk-formalny-za-darmo-zobacz-podpis,1988-175.html#35104
Wysłany: Pią 18:54, 16 Mar 2007
Makaron czterojajeczny napisał: | rafal3006 napisał: |
(p=>q)*(q=>p) = p<=>q
Do udowodnienia powyższego podchodzi makaron :
Kod: |
p q p=>q q p q=>p* q p q=>p**
1 1 1 1 1 1 1 1 1
0 0 1 0 0 1 0 0 1
0 1 1 1 0 0 0 1 1
1 0 0 0 1 1 1 0 0
|
Makaron twierdzi, że w przekształceniu q=>p wolno zamieniać dowolne linijki. W kolumnie ** zamieniłem ci więc makaronie dwie ostatnie linijki i proszę o kontynuowanie dowodu przy założeniu, że kolumna * nie istnieje.
|
OK. Na wszelki wypadek od razu usune te tabelke zeby nie mylila a w tej drugiej zamienie jeszcze wiersz pierwszy z drugim w ramach rozrywki umyslowej.
Czyli mamy takie dwie tabelki
Kod: |
p q p=>q q p q=>p
1 1 1 0 0 1
0 0 1 1 1 1
0 1 1 0 1 1
1 0 0 1 0 0
|
Jak rozumiem mam na ich podstawie pokazac ze tabelka dla p<=>q jest identyczna z tabelka dla (p=>q)*(q=>p) dla wszystkich par wartosci p i q
No to zaczynamy
1. Dla pary p=1 q=1 wartosc p=>q wynosi 1 (pierwszy wiersz pierwszej tabelki) a wartosc q=>p = 1 (drugi wiersz drugiej tabelki)
wartosc p<=>q = 1
natomiast wartosc (p=>q)*(q=>p) = 1
Czyli ZGODNOSC
2. Dla pary p=0 q=0 wartosc p=>q wynosi 1 (drugi wiersz pierwszej tabelki) a wartosc q=>p = 1 (pierwszy wiersz drugiej tabelki)
wartosc p<=>q = 1
natomiast wartosc (p=>q)*(q=>p) =1
Czyli ZGODNOSC
3. Dla pary p=0 q=1 wartosc p=>q wynosi 1 (trzeci wiersz pierwszej tabelki) a wartosc q=>p = 0 (czwarty wiersz drugiej tabelki)
wartosc p<=>q = 0
natomiast wartosc (p=>q)*(q=>p) =0
Czyli ZGODNOSC
4. Dla pary p=1 q=0 wartosc p=>q wynosi 0 (czwarty wiersz pierwszej tabelki) a wartosc q=>p = 1 (trzeci wiersz drugiej tabelki)
wartosc p<=>q = 0
natomiast wartosc (p=>q)*(q=>p) =0
Czyli ZGODNOSC
Poniewaz wykazalismy zgodnosc tabelek (p=>q)*(q=>p) oraz p<=>q dla KAZDEJ pary wartosci p i q mozemy stwierdzic ze tabelki te sa IDENTYCZNE i zachodzi:
(p=>q)*(q=>p) = p<=>q
C.N.D.
Czy widzisz teraz Kosmito ze pewne zapisy tabelek sa co najwyzej jedynie WYGODNIEJSZE od innych (oczywiscie z okreslonego punktu widzenia) ale te "mniej wygodne" tez pozwalaja bez trudu dowiesc ze (p=>q)*(q=>p) = p<=>q.
Wystarzcy tylko uwaznie popatrzec. |
Moja reakcaja na GENIALNY dowód Makarona czterojajecznego
http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/implikacja-nowy-jezyk-formalny-za-darmo-zobacz-podpis,1988-200.html#35158
Sob 10:36, 17 Mar 2007
rafal3006 napisał: | Makaronie, masz rację jesteś wielki - dalsza dyskusja nie ma sensu.
Życzę ci wielu udanych dowodów twierdzeń w algebrze Boole'a makaronowym sposobem ... szczególnie tam gdzie wierszy będzie nie 4 a np. 17. Twój sposób jest tak prosty i genialny (nie mówię że zły) że najlepiej napisz o tym książkę. |
http://www.sfinia.fora.pl/filozofia,4/implikacja-nowy-jezyk-formalny-za-darmo-zobacz-podpis,1988-250.html#35396
Wysłany: Wto 14:02, 20 Mar 2007
Makaron czterojajeczny napisał: | rafal3006 napisał: | Zauważyłeś zapewne, że te głupole ludzie drukują papierkowe tabliczki mnożenia do 100 dla piewszoklasistów ładnie poukładane. Zrób coś na co nikt nie wpadł, wydrukuj taką tabliczkę z liniami poukładanymi losowo. |
No wprost z ust mi to wyjąłeś Kochany Misiu! Myślałem o tym przykładzie ale balem się ze uznasz mnie za szaleńca.
Chce Ci tylko powiedzieć ze w kiedyś w zabawach z pewnym bystrym drugoklasista (szkoly podstawowej oczywiście) bawiliśmy się w układanie takich "szalonych ale prawidłowych tabliczek mnożenia". I jakoś tak mam wrażenie ze ów bystry drugoklasista po tych zabawach lepiej zrozumiał czym jest tabliczka mnożenia i dlaczego ta "zwyczajna tabliczka" jest po prostu "na ogol najwygodniejsza tabliczka" a nie "jedyna prawidłowa".
Matematyka to nie tabliczki tabelki itp. To są tylko POMOCE matematyczne. I one maja człowiekowi SLUZYC a nie zniewalać jego matematyczne myślenie (ale może u was w Kosmosie jest inaczej...)
Myślę ze słynny Wuj pod tym ostatnim akapitem tez się podpisze bo oczywiście jeśli idzie już o konkretne metody pedagogiczne to można mieć rożne opinie. |
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Pon 1:12, 22 Kwi 2024, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:29, 21 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Irbisolu, wznowimy dyskusję jak napiszesz, że rozumiesz absolutnie genialny zero-jedynkowy dowód równoważności p<=>q w wykonaniu makarona czterojajecznego.
p<=>q = (p=>q)*(q=>p)
Jak nic nie napiszesz, albo napiszesz że nie rozumiesz to nie mamy o czym dyskutować bo z matematycznym ZEREM (tobą) nie ma sensu dyskutować.
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Nie 20:34, 21 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:37, 22 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Dzięki Irbisolu!
Właśnie dopisałem absolutnie genialny punkt:
29.0 Klasyczny Rachunek Zdań vs Algebra Kubusia
... bez twojej pomocy w życiu bym tego nie napisał!
"Algebra Kubusia - matematyka języka potocznego" w pdf (Stron: 1073):
[link widoczny dla zalogowanych]
Kod: | https://www.dropbox.com/s/hy14p42kup25c32/Kompendium%20algebry%20Kubusia.pdf?dl=0 |
Pełna wersja algebry Kubusia zawierająca wszystkie możliwe szczegóły w tym temacie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irbisol
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15474
Przeczytał: 25 tematów
|
Wysłany: Pon 8:54, 22 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Nie twierdzę, że to definicja negacji.
Podałem ci przykład, o który pytałeś - czyli powinieneś teraz skasować to swoje gówniane AK.
I przestań notorycznie spierdzielać od tematu.
Ostatnio zmieniony przez Irbisol dnia Pon 8:55, 22 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:07, 22 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Irbisol napisał: | Nie twierdzę, że to definicja negacji.
Podałem ci przykład, o który pytałeś - czyli powinieneś teraz skasować to swoje gówniane AK.
I przestań notorycznie spierdzielać od tematu. |
Skoro to nie jest definicja negacji (zgoda) to nie jest również algebra Boole'a.
Wniosek:
Wypierdalaj z tym gównem w kosmos, ja nie będę kopał gówna, bo buty sobie pobrudzę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irbisol
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15474
Przeczytał: 25 tematów
|
Wysłany: Pon 9:17, 22 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
rafal3006 napisał: | Irbisol napisał: | Nie twierdzę, że to definicja negacji.
Podałem ci przykład, o który pytałeś - czyli powinieneś teraz skasować to swoje gówniane AK.
I przestań notorycznie spierdzielać od tematu. |
Skoro to nie jest definicja negacji (zgoda) to nie jest również algebra Boole'a.
Wniosek:
Wypierdalaj z tym gównem w kosmos, ja nie będę kopał gówna, bo buty sobie pobrudzę. |
Pisanie o algebrze Boole'a nie musi oznaczać podawania definicji, schizofreniku.
Dostałeś przykład, o który pytałeś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:07, 22 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Irbisol napisał: | rafal3006 napisał: | Irbisol napisał: | Nie twierdzę, że to definicja negacji.
Podałem ci przykład, o który pytałeś - czyli powinieneś teraz skasować to swoje gówniane AK.
I przestań notorycznie spierdzielać od tematu. |
Skoro to nie jest definicja negacji (zgoda) to nie jest również algebra Boole'a.
Wniosek:
Wypierdalaj z tym gównem w kosmos, ja nie będę kopał gówna, bo buty sobie pobrudzę. |
Pisanie o algebrze Boole'a nie musi oznaczać podawania definicji, schizofreniku.
Dostałeś przykład, o który pytałeś. |
W swoich schizofrenicznych majaczeniach piszesz same gówna i twierdzisz że piszesz o algebrze Boole'a - zdecydowanie ciężki stan schizofrenii, ewidentne urojenia (diabeł wszedł do twojego mózgu), doradzam wizytę u psychiatry.
Pisanie o algebrze Boole'a absolutnie musi, to po pierwsze i najważniejsze, oznaczać podanie wszelkich niezbędnych definicji z tej dziedziny wiedzy.
Jak inaczej chcesz cokolwiek udowodnić na gruncie algebry Boole'a?
W szczególności nie znając najważniejszej definicji algebry Boole'a - definicji negacji
Dosadny przykład twojej głupoty z obszaru fizyki:
Nie znając prawa Ohma chcesz liczyć sieci prądu stałego?
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Pon 11:20, 22 Kwi 2024, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irbisol
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15474
Przeczytał: 25 tematów
|
Wysłany: Pon 12:00, 22 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Nie musi.
Definicje są znane i tylko schizofrenik będzie je w kółko powtarzał.
Pytałeś o przykład i przykład dostałeś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal3006
Opiekun Forum Kubusia
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 35576
Przeczytał: 15 tematów
Skąd: z innego Wszechświata Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:57, 22 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
W niniejszym poście będzie dowód iż Irbisol ma zerowe pojęcie w temacie funkcja tożsamościowa vs funkcja negacji!
Bo prędzej popełni seppuku, niż odpowie na banalne pytanie na końcu postu.
Irbisol napisał: | Nie musi.
Definicje są znane i tylko schizofrenik będzie je w kółko powtarzał.
Pytałeś o przykład i przykład dostałeś. |
Znane?
To odpowiedz na banalne pytanie:
Pani w przedszkolu A1 wypowiada funkcję transmisji (tożsamościową):
A1.
Jutro pójdziemy do kina
Y=K
co matematycznie oznacza:
Y=1 <=> K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro pójdziemy do kina (K=1)
Pani w zupełnie innym przedszkolu A2 wypowiada funkcję negacji:
A2.
Jutro nie pójdziemy do kina
Y=~K
co matematycznie oznacza:
Y=1 <=> ~K=1
Czytamy:
Prawdą jest (=1) że pani dotrzyma słowa (Y) wtedy i tylko wtedy gdy jutro nie pójdziemy do kina (~K=1)
Znaczenie zmiennej Y:
Y=1 - prawdą jest (=1), że pani dotrzyma słowa Y
Pytanie na które Irbisol nigdy nie odpowie:
Irbisolu:
Jaki jest związek matematyczny między funkcją transmisji (tożsamościową) A1, a funkcją negacji A2?
Masz do wyboru tylko i wyłącznie dwie opcje:
Matematyczny związek między funkcję transmisji (tożsamościową) A1, a funkcją negacji A2 to:
1: Dokładnie 0% - czyli nie ma absolutnie żadnego związku, 0 to 0, ani grama więcej.
2: Ten związek jest na poziomie różnym od 0% - jakiś tam związek można by się doszukać
Za chwilkę wszyscy zobaczą paniczną ucieczkę Irbisola przed odpowiedzią na powyższe, superprecyzyjne pytanie - czyli będzie pierdolił o wszystkim byle nie odpowiedzieć precyzyjnie 1 albo 2 na prościuteńkie, skierowane do niego pytanie.
Ostatnio zmieniony przez rafal3006 dnia Pon 15:00, 22 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|